Relbo! זה רק כדי לדבר איכשהו מפתיע ולא מובן. למעשה, אתה כבר או שמעתי על זה, או פעיל בפועל סקס לשוני עם השותף שלך.

התוכן של המאמר

1 מה? 2 לא? 3 מה בטוח בשבילך יש צורך לחוות

מה?אני

סקס לשוני - סקס, על איזה שותף צורכת רק שפה. במילים אחרות, מציצה ו cunnilingus ככזה אנחנו יכולים לייחס כאן לא יכול, כי, עם זאת, לפחות איזה גורואים מין לך יהיה מבוטא כי המאסטר האמיתי של אוראלי ליטוף אין ספק, סוף סוף, ממשיך ביד. אבל אנחנו גם מדברים עליהם.

מאשר לא מין לשוני רע?

הוא לא מבקש מכשירים מיוחדים.

עמידות רוסית ואי תקין של המידע זרועו ניחוש שגוי כי ליווי - כל זה משהו, מביש, כך, מה צריך לשתוק. עם זאת, היחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

לא לספור את מה שאנחנו משמשים לדבר כמעט כל השמרנים, כפי שאנו מבטאים, כל טכניקות שעולות מעבר לגבולות הרגיל חדירה נרתיקית, אנשים ק ... Читать дальше »
Просмотров: 239 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

אחת הבעיות הקשות ביותר, שעליה שווה לדבר על הנישואין היא, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, סקסי סקרלט. רוב הקיטור הם רק ביישנים אפילו להשפיע על הנושא הזה.

התוכן של המאמר

1 למה נותן לאותו מין 2 כיצד לגוון מין יומיומי

אתה כל הזמן רוצה לחוות S & M, תחבושת, מציצנות או אחרים "אסור" מעשי מין? לדבר עם שותף בנושאים אלה להיות די קשה. מה, אם הוא רואה בו קצת מוזר או מאוד נסוג?

אבל אם אתה הולך לרוחות, כפי שהיינו מדברים, יחסים אמינים, הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא, כי אנשים רבים באים לידי ביטוי, השותף שלך יבחן קטגורי "לא", ושניכם ממשיכים לחיות את שלך חיים רגילים.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע זרועו ניחוש לא מדויק כי ליווי הוא משהו מביש, יש צורך לסגור על עובדה זו. עם זאת, לעתים רחוקות מישהו יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

... Читать дальше »
Просмотров: 346 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)