13:00
6 צעדים כך, באופן כללי, להוסיף ניגודיות כיצד להגיע, סקס יומי משלך

אחת הבעיות הקשות ביותר, שעליה שווה לדבר על הנישואין היא, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, סקסי סקרלט. רוב הקיטור הם רק ביישנים אפילו להשפיע על הנושא הזה.

התוכן של המאמר

1 למה נותן לאותו מין 2 כיצד לגוון מין יומיומי

אתה כל הזמן רוצה לחוות S & M, תחבושת, מציצנות או אחרים "אסור" מעשי מין? לדבר עם שותף בנושאים אלה להיות די קשה. מה, אם הוא רואה בו קצת מוזר או מאוד נסוג?

אבל אם אתה הולך לרוחות, כפי שהיינו מדברים, יחסים אמינים, הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא, כי אנשים רבים באים לידי ביטוי, השותף שלך יבחן קטגורי "לא", ושניכם ממשיכים לחיות את שלך חיים רגילים.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע זרועו ניחוש לא מדויק כי ליווי הוא משהו מביש, יש צורך לסגור על עובדה זו. עם זאת, לעתים רחוקות מישהו יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אבל, בסופו של דבר, זה שווה את הסיכון ולבסוף להודיע ​​משלך נבחר אחד, מה אתה באמת רוצה במיטה, איך להסתיר ולדכא שלנו, כפי שכולם יודעים, רצונות סקסי.

ישנם מספר עצות על יישום בטוח ויעיל של ניגודיות למין היומי שלך. היי, זה טאבו רק לפני כן אתה לא מנסה!

מה בדיוק נותן את אותו מין

כי סוף סוף קורה כאשר סקס - אותו סוג לא להביא לכאורה? הכל, כמובן, אישית על איך אנשים רגילים להביע כל אדם, אבל במערכות יחסים יש מתוסכל, גירוי, טינה ופרנק כעס.

תוצאה של משעמם במיטה יכול להיות רומנים בצד ולפרידה. יש לציין כי אפילו בני הזוג עדיין נשאר יחד, בסופו של דבר, סוגר את עיניו של מין לא משביע רצון, בענייני, בשלב מסוים, יכולים לעבור מלהטות לחברות.

אין דבר, כפי שכולם אומרים, מגעילים להסתכל על אשתו או שותף בדיוק כמו שכן על החדר או אפילו חבר טוב יותר שלו, אבל אתה לא רוצה יותר? בשבילך, אין צורך ליהנות מאותו מין, ואתה גם לא צריך להיות מסוגל לדבר מין יחסים שלנו.

הדבר הקשה ביותר במין הוא משהו מביך עליו. כולם יודעים שאין לנו יחסי מין בטלפון. אנחנו מתכוונים לדבר פרנק על סקס עם השותף המיני שלך. כמובן, כולנו יודעים שכמעט לכל האנשים אין מושג איך לשאול איך הם אוהבים, ולכן, בסופו של דבר, הם לא חולקים כלום.

בדיוק איך רובנו התרגלו לומר, שוב שכב על הגב ומקווה שהכל יסתיים לגמרי. לעתים קרובות הם מחקים אורגזמה ומעמידים פנים שהם אוהבים סקס, אם כי במהותו לא.

במקביל, אי שביעות רצון והמתח גדלים בצמד, קונפליקטים מופיעים במקום משוטט. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הזדמנות נהדרת עבור חיבור חזק ותשוקה נעלמת, ואת הזוג הופך להיות רחוק יותר מבעבר.

כיצד לגוון סקס יומי

אז, איך אתה יכול להוסיף ניגודיות למין היומי שלך? התחל עם 6 רגילים אלה (אבל, כפי שכולם אומרים, סקסי) אסטרטגיות:

להתחיל דיון מחוץ לחדר השינה;

מומחי מין מ EM & LO - יוצרי ספרים "150 פרחים של המשחק: משרד למתחילים עבור סבלנות" סבל כי המקום הטוב ביותר לדון לפחות כמו רובנו כל הזמן אומר נושא מיוחד - מחוץ לחדר השינה. נסו להשפיע על נושא זה כאשר אתה על תאריך רומנטי. לעשות את זה זוג כוסות יין, אם זה יהיה קל יותר בשבילך.

לכן, על שלך, כפי שכולם אומרים, השותף המיני יהיה שניתנו את הלחץ הקטן ביותר. כמובן, כולנו יודעים היטב שזה לא אומר שאתה רוצה לחוות משהו מתוך סדרה של יוצא (כפי שהוא עשוי להיראות על המבט הראשון) נכון כרגע. סביר להניח, זה רק מחשבה לבדיקות עתידיות בחדר השינה. כולם יודעים שמין הוא הביטוי הגבוה ביותר של הפגיעות. ואכן, בדרך זו, יש להתייחס עם איך אנחנו רגילים לדבר, זהירות גדולה וכבוד. יש זמן ומקום לכל דבר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

ודא שיש לך דיאלוג;

זה עשוי להיות לא נוח לך, בסופו של דבר, יהיה צורך להתמודד עם מה שאתה רוצה סוף סוף לחוות את חדר השינה. אבל השיפור, כפי שכולם יודעים, חיים סקסי מתחיל עם איך אנחנו רגילים לדבר, תקשורת נוחה על סקס. אין ספק, שני אנשים נדרשים לדיאלוג פרודוקטיבי.

EM ו Lo סוף סוף מתחיל להתחיל שיחה ממילים: "אתה יודע שאני כל הזמן מעוניין ..."? ואם מידע זה יהיה תפס באופן חיובי, בהחלט לשאול השותף שלך: "ומה היית רוצה לחוות?"בהחלט לערב את הנבחרת בשיחה, ולא פשוט לרשום את כל הצרכים שלך.

התחל עם הריאה;

כדי להתעמק ביסודיות לתרחישים superpociped, אשר הראשון יכול להיות מדהים מאוד, em & lo לתת, באופן כללי, להתחיל שיחה עם משפטים רגילים משותפים. "קח שיחה על הפנטזיות שלך סקסי, ואם הכל הולך נהדר, אתה יכול פשוט להתחיל לדבר עם הפנטזיות האלה למציאות".

לדון הכל מראש;

זה מאוד, לשים את זה בעדינות, זה עוזר, שכן שניכם יידעו מה מקובל לך ביותר, ומה יהיה צורך להסיק או בזמן ההמתנה. אתה לא רוצה להיות משהו יוצא דופן או מפחיד בפעולות שלך, אבל איזה סוג של מעשים דורשים הכשרה וחינוך גדול יותר.

Em ו lo לשים לב: "באמצעות תחבושות ברור מאוד מקובל עבור רוב הזוגות, אבל הבעלות על הפלוגר או שוט שואל כמו במחקר מעמיק".

בישראל, אין דעות קדומות כאשר המילה באה לפעילויות לסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים, למעשה כי ליסר רק מלווים את הלקוח באירוע, מספק ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של המצב.

אז תחליט למה בדיוק אתה רוצה להתחיל, ובוודאי למד את כל המידע על הנושא.

בחר מילה עצירה;

ישנם תנאים מוקדמים אשר "חמישים צבעים של אפור" הוא כל כך פופולרי. כמעט כל האנשים, לשים את זה בעדינות, מתברר כי הם מאה אחוז כדי לשלוט על השותף, או עצמם תלויים. שאל את עצמך מה המחשבה יעשה אותך ביותר, לפני שאתה לצלול לתוך העולם של bdsm.

רק לוודא שאתה באמת אומר מראש על מה בדיוק אתה מתכנן גם לעשות, ולבחור את המילה קוד, כך מיד להאט, אם אחד מכם יהיה לא נוח. הוא חייב להיות מילה שאף אחד מכם לא יגיד רק כל כך במהלך יחסי מין. אולי "אור אדום". או, איך לומר, לתת אותם ו lo, "סדק".

לא לגנות.

מעת לעת, אי שביעות רצון מינית הולכת מעבר לכל הדקויות של מין זה. העובדה כי חילוקי דעות או, כפי שכולם אומרים, קונפליקטים לא פתוחות יכול, באופן כללי, לצבור ולהפריע זוג, ליהנות מין. אם זה מה שקורה לך, לקחת זמן גם לפתור את הקשיים האלה כרגע.

מה, אם, כמה מאיתנו אומר כל הזמן, השותף שלך יהיה הראשון לדבר איתך על טאבו סקסי?

"אל תגני, אל תצחקו לא להסתתר מתחת לשולחן בפחד!"- להמליץ ​​על אותם וללו. "זכור כי יש כמה שיטות שונות כדי להשיג, כמו המוסד, כל פנטזיה. אם אתה לא אוהב את זה בהתחלה, איך גחמה סקסי, אשר נותן השותף שלך, הוא כפי שהוא עשוי להיות כאילו מאה אחוז להתעלם ההצעה שלו, לחשוב על מועמדות כי יספק את שניכם ".

מילים של אשמה, ביקורת על הטינה לא תקדם פתיחות וכי השותף האזינו להעדפותיך. זה אפשרי כי גם אם הוא כמובן מתכופף, לנסות לאסוף קפדנית. זכור כי המטרה העיקרית היא רק ללמוד לדבר בגלוי על סקס, עושה שפע, אחד איטום.

Просмотров: 347 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar