איך לשכנע בחור אז לומר ליישם צעצועי מין?אני

השתמש ויברטור קצר שלך או צעצועי מין כדי למשוך אותו. ליד מופע פרטי לאוננות עצמית, רק לעיניו, אשר יעריכו וכך לדבר ישכח ממנו לרצות להשתתף! כפי שאתה יכול לראות, בשבילך, זה לא יכול להיות נחוץ כדי לשכנע אותו כדי לדבר כדי לקחת ויברטור, להצטרף לשניכם במהלך המין שלך, אבל אם הוא מחליט להצטרף לך ואת ויברטור שלך יהיה שלך, אז הכישלון נקבע!

התוכן של המאמר

1 איך לשכנע בחור החל צעצועי מין? 2 איך לכפות אותו כדי ליישם את ויברטור שלך עליך זמן מין? 3 הנה כמה דוגמאות של איך להביא צעצועי מין לסצינה 4 למה האדם יכול להיות נגד צעצועי מין? 5 צעצועי מין לזוגות 6 אגדות על צעצועי מין 7 צעצועי מין מועדפים עבור חבר 'ה. 8 צעצועי מין עבור ברמה מאוחר יותר בחורים 9 סטטיסטיקה של צעצועי מין לפי מדינה

כי מאה אחוז כדי למנוע את ההתרגשות שלו מההתחלה, לבחור צעצוע סביר, עדיף לא כמו דומה זין שלו, משהו כמו אנשים המשמשים להביע, רוטט כדור, כך שהיא עבדה על בדיקה צרה, שים את ז ... Читать дальше »

Просмотров: 901 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

נושא הניגוד של החיים הסקסיים לא נלקח כדי לדון במעגלים רשמיים, אבל, כנראה, קשה למצוא אדם שמעולם לא היה בחיים, לשים את זה בעדינות, חשב על חוויות במין. לעתים קרובות שותק על זה. כולם יודעים שלא רק "בבני אדם", ו"פנים "זוג. לא את היכולת באמת להעביר את השותף על הרצונות שלך ולנהל דיאלוגים על הנושא של מין לעתים קרובות מוביל אי נפש נפשית.

התוכן של המאמר

1 למה אנשים מוקסמים על ידי שלישיה 2 מה לא יכול לעשות במהלך סקס שלישייה

איך לדבר עם בעלה (אשתו) על הרצון סוף סוף לחוות את שלישיה ומה לעשות כך תהליך זה אהבתי את כל המשתתפים?

למה אנשים מרתקים סקס שלישיה

מחשבות על פיתוח שלישיית במיטה אינן סטייה נפשית מהנורמה. פחד אותם ומסתתרים בעצמם בדיוק. לשים לב לעובדה כי אם המחשבה נראה להזמין אדם שלישי לחדר השינה שלו, היה צורך להבין סוף סוף את אופי המקור של הרצון הזה.

לרוב השותף השלישי נדרש לנגב של חיים אינטימיים. בני זוג, חיים ארוכים בנישואין ומקצת אורות יומיומי, לראות את ההזד ... Читать дальше »

Просмотров: 1170 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)