14:32
הוראות וטיפים כיצד להפוך איש עיסוי אינטימי

עיסוי ארוטי הומצא במזרח לפני אלפי שנים. סינית עתיקה והאינדיאנים ידעו כי עיסוי לא יכול להיות מועיל, אלא גם נעים במונחים מיניים, זה רק הכרחי להשפיע על נקודות מסוימות, ולהשתמש שמנים ארומטיים מיוחדים. נערות ליווי בהרצליה

התוכן של המאמר

1 כללים 2 על מה נקודות לעשות 3 עיסוי ארוטי צעד אחר צעד

בעזרת השפעה כזו על גבר, אתה יכול לשלוט על זקפה, להאריך את משך הפעולה המינית. איך לעשות עיסוי ארוטי עצמך ללא חינוך מיוחד? אתה לא צריך להיות כל מיומנויות, זה מספיק כדי להכיר את הפרסום שלנו, ואת האיש ישמח!

כללים

לפני שתמשיך ל עיסוי, אתה צריך להכיר כללים חשובים שיעזרו לספק תענוג מרבי:

הקפד לקבל את המקלחת, אתה יכול אפילו עם שותף. אתה יכול לעשות עיסוי בכל אווירה. זה יכול להיות חדר שינה, חדר אמבטיה, הכי חשוב, להיות רגוע, אף אחד לא מוסחת מן התהליך. לכבות טלפונים ניידים, וילון וילונות. לעולם אל תעשה עיסוי עם ידיים יבשות וקרות. לשמן את כף היד עם חמאה ארומטית, וכאשר אתה מגיע איברי המין, להחיל חומר סיכה, כי השמן יכול לגרום לגירוי. הידיים הן שונות, הם צריכים להיות חמים. לא יכול לעסות אזורי עור פגומים. ביצוע עיסוי אינטימי מומלץ לא רק ביד, אלא גם חלקים אחרים של הגוף: בטן, חזה, רגליים רגליים. תנועות צריך להיות מגוונים, חלופי חלק ועדין עם חזק, מהיר. כך שהשותף אינו קר, כדאי לכסות את הסדינים לאותם אתרים שעדיין לא הגיעו.

אתה יכול לעשות עיסוי הן מתוזמן לחלוטין פתאום. התחל עם ידיים מגע קל, ואז לשים אדם בתנוחה נוחה, ולהמשיך.

מה נקודות לעשות את זה

לא לאנשים לשווא שבו נמצאים האזורים הארוגניים. אם אתה לא יודע איך לעשות עיסוי ארוטי יפה, אז רק לשים לב למיקום של נקודות "חם" של הגוף. לגברים יש הכל פשוט - שם החלה השיער לגדול, יש אזורים ארוגניים:

שד; אזור סביב פטמות; רגליים; אזור מאחורי האוזניים; קו צמיחת שיער בצוואר; הצד הפנימי של הישבן; אזור המפשעה; סביב הטבור; איברי השולח.

התנהגות עבור IT אזורי עור עם ידיים, לשון. גברים רבים אוהבים את זה כאשר אזורי ארוגני להתייחס לשיער ארוך. אם יש לך תספורת קצר, זה יעזור נוצה.

לאחר מכן, שקול את ההוראות כיצד להפוך עיסוי של מקומות אינטימיים.

עיסוי ארוטי צעד אחר צעד 3

האור צריך להיות מושתק, עם תאורה בהירה קשה להירגע. אבל החושך המלא לא אפשר, שותפים צריכים לראות אחד את השני. הפעל אור מרגיע מוסיקה, זה יכול להיות המניעים המזרחיים.

אימרטים מאומנים לחלום לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בהחלט לא הצדדים הטובים היחידים בעת עבודה.

השלבים הבאים הם כדלקמן:

אחרי המקלחת, אתה צריך לתת שיער יבש, כי זה לא נעים מאוד כאשר טיפות מים קרים ליפול על גוף שחומם מראש. שמן עיסוי חום. התחל עם תנועות קלות לעסות אנשי דקל, אז צוואר וכתפיים. הסר בגדים ממנו, לשים את הדחיפה על משטח נוח. אי אפשר לדבר על דברים של צד שלישי. אם יש משהו לומר, להחיל רק לחישה. צריך לשבת שותף על הישבן, להפיץ את רגליו. ובכן לשמן את הידיים עם שמן, הם חייבים להחליק על העור. התחל עם תנועות קלות כדי להשפיע על שטח הצמיחה בשיער בצוואר, לרדת מתחת לקו השדרה כדי loin. לגבות את הידיים על הצדדים, עדין מאוד, כך שהגברים לרוץ צמרמורת. אגב, אתה לא יכול רק להשתמש בכר. לספק מסמרים, שיער, שדיים (פטמות). בטכנולוגיה תאילנדית, שדיים הם כלי חשוב, ועיסוי כזה הוא של פופולריות רבה. מעט להרים את הגב ואת הגב התחתון, ולאחר מכן להקטין את הידיים על הירכיים. האם התנועות המעוגלות של האגודל על עצם הזנב, לוטות את הירכיים, לעבור את החלק הפנימי של הישבן. כאן אתה יכול לעסות פי הטבעת, להחיל כותנה על האפיפיור, מעט לנשוך את העור. ואז הישבן צריך לזכור היטב. שרירי רעמה, תנועות מהירות כונן ידיים מעלה ומטה. אל תפחדו לגרום לכאב, בטכניקה תאילנדית, הוא יחול, ורק יותר מרגש אדם. הבא, לחזור משיכות חיבה. שאל אדם להתגלגל לגב. לשבת על זה מתחת לאיבר איברי המין, טורסו לשים על הגוף שלו, שוכב כל כך כמה דקות. נסו לנשום ב unison, זה יהיה להירגע ולהרגיע את הקמת של בחור. הבא עם תנועות עגולות אור לרטוף את החזה שלך. החל את פריקה של פטמות, סביבם ניתן לנהל על ידי שפה, יורד לטבור.

רוסית שאינם פנסים ומפרקים מידע זרוע דעת כוזבת על מה הוא למעשה ליווי - זה משהו כי הוא מפואר, זה מה שאתה צריך להיות שותק. רק מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין זנות משותפת לחלוטין.

איך לעשות עיסוי חזה, תלמד מהמאמר שלנו. זכור, הכי נעים - לאורך הצמיחה של קו השיער על החזה. להעלות את הידיים של שותף על ראשו, בקפידה מסמרים כונן לאורך החלקים של הציפורניים - עד קצות האצבעות, בחזרה לדיכאון axillary. אם אדם ביישן, לשפר את ההשפעה, מתחיל מעט לחוץ על העור. צריך לציין את כפות ידיו, כל אצבע בנפרד. לפעול באגודל של היד שלך, לחץ, ותנועות מעגליות מעסה את כריות האצבעות, כף היד. לא ממהרים לעבור למתוק. נשים רבות, לא יודעות איך לעשות עיסוי אינטימי, מתגעגע לנקודות רבות, ומיד להתחיל לעסות הפין. זה סלח, לא עיסוי, אבל אספקת הנאה מינית ביד. אנו פועלים באזורים ארוגניים, עיסויים בהם וללטף אותם ומרגשים אדם, ומיד לדכא את הזקפה, הוא מאפשר לך להאריך את זמן הפעולה המינית. אז, אתה צריך ללכת לצעדים. לשבת כך הברכיים שלך בין עצירתו. לעבוד בדיוק כמו בידיים. בפירוט כיצד לעשות עיסוי של הרגליים, תלמד מן המאמר שלנו על ידי הפניה. לאחר מכן, אתה יכול לעשות את הדרך שלך למקום המעניין ביותר: להוביל את הידיים הראשון מן הקרסול אל הברך, ואז מן הברך למעלה את החלק הפנימי של הירכיים, שבץ ברז. עבור לליטוף של הפין, הכל תלוי כאן הדמיון שלך. טכניקה תאילנדית מציעה חיבה לשדיים: הפין צריך להיות ממוקם בתוך חלול בין השדיים, ולאחר מכן לפעול על אינרציה.

אמרנו איך לעשות עיסוי אינטימי. אבל הנקודה היא אינטימית, ואתה יכול לפעול לפי שיקול דעתך. תקשיב לתחושות של בן זוג, ולפעול על אותן נקודות שגורמות רגשות חזקים יותר ורגשות חדים.

פרטים על עיסוי של אזורים ארוגניים לקרוא במאמר שלנו

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

עיסוי אינטימי זכר - הליך מאוד פופולרי. ערים רבות יש סלוני עיסוי ארוטי עבור חבר 'ה, שם יפהפיות צעירות חם עם גופים אלסטיים עבור סכום מסוים מוכנים להביא את האיש לראש העונג. אבל כל בחורה יכולה לעשות את זה בבית! תאמין לי, בסלונים אלה אין אף אחד מיומנויות מקצועיות. שמני עיסוי, אווירה מתאימה, תלבושת סקסית, הרפיה מקסימלית - ואדם יהיה להמיס כמו נר, בידיים עדינות שלך. זה בכלל לא קשה!

Просмотров: 459 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar