23:13
אופי אורגזמה של הנשים: סוגים ושלבים

מה זה אורגזמה? זה השיא הגבוה ביותר של הנאה סקסית. זוהי תגובה מסוימת של מערכת העצבים לעניינים אינטימיים. אורגזמה נחשבת סוף הגיוני של מגע מיני, אם כי לא כל הנשים יכול לחוות את זה.

התוכן של המאמר

1 פיזיולוגיה של אורגזמה גְבֶרֶת 2 סוגים של אורגזמה גבירותיי 3 שלבים של אורגזמה גבירותיי

הסטטיסטיקה מצביעה על כך שרכבה של נציגי הרצפה היפים לא יכולים להשיג את צמרות ההנאה במיטה. בתחום איברי המין כנראה התמודדות התנועה.לעתים קרובות יותר נתקל סוגים של אורגזמה של נשים הם הדגדגן ונרתיק. 1-AYA מגוון כרוך גירוי של הדגדגן, במילים אחרות של איבר איברי המין החיצוני. כאלה אורגזמה נשים מנוסים בדרך כלל אוננות. באשר לגרסת הנרתיק, זה הכי פחות ממושך.

פיזיולוגיה של אורגזמה u נשי

נשימה היא הרבה יותר יקר. מגביר לחץ דם. מן הצד אתה יכול לראות את הגברת במהלך אורגזמה העור. שרירי הנרתיק ירידה קצבית, ואז הפחתות אלה מועברות לרחם.

גְבֶרֶת אורגזמה יכול להיות גם לטווח קצר די ארוך. ב במקרה הראשון, הוא מסתובב במהירות, אבל ב 2 עובר על ידי גלים: ההנאה משופרת, היא תיפול.

רב נשים אומרים כי במהלך אורגזמה הגוף שלהם נראה עצמות. על ידי כל הגוף גלים בלום חום נעימה. אופי אורגזמה של הנשים הוא כזה שכן הכשרון שלה דורש תהליכים מורכבים למדי. זה שונה מזכר, ואפשר לומר, נולד בראש, ולא באי-איברי המין. מצב את העבודה של הלב במהלך אורגזמה ניתן להשוות עם אחד שמוצג ב זמן עומס גופני חזק. הדופק מואץ, תדירותה היא 100 שמונים זעזועים לדקה או אפילו לעתים קרובות יותר.

סוגי אורגזזמה של נשים

אורגזמה זו מתקבלת בשל הגירוי הפנימי. קל יותר להשיג במהלך איש קשר עם שותף. הגברת עשויה גם לחוות אורגזמה מעורבת. נערות ליווי בהרצליה

מלבד הגדר מינים עדיין יש כמה סוגים של הנאה. אלו כוללים, לדוגמה, הרחם או אורגזמה החזה. זה גם שווה להזכיר myotonic אורגזמה, אשר מושגת על ידי שיטת דחיסה קצבית של הירכיים ללא קשר עם אֵיבְרֵי הַמִין.

שלבי אורגזזמה של הנשים

מה שכעת אמר לעיל, אופי אורגזמה של הגברות מורכבת למדי. זה אסור רק כדי לקחת את זה לקחת ולספק את הגברת הנאה ללא הרף.

בישראל, אין בהחלט מקום חופשי לדעות קדומות אם המילה באה לפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים, למעשה כי Strite ESK רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

היא חייבת לעבור 5 שלבים כדי לקבל הנאה אמיתית. אלו כוללים:

משאלה. כדי לקבל אורגזמה אמיתית, יש צורך כי תשוקה מינית הופיעה בגברת הראשון. זה צריך להתבטא באופן ספציפי יותר לפני מגע אינטימי. הרצון עשוי להופיע מלמטה, על רקע המחשבות והרגשות וההשפעה של סיבות חוצות: מילים של שותף, מגע, צפייה בסרטים ארוטיים או לתמונה. עִירוּר. בשלב זה, ההכנות לאינטראקציה עם שותף. דם ממהר לאיברים המיניים, פלפיטיס הוא במהירות, הלחץ גדל. הקצתה חומר סיכה. זה שוקל ביסודו כי ההתרגשות הגברות להגדיל באופן שווה, ולכן אי אפשר להתקרב במיוחד למין. אתה צריך לשלם לפחות 10 דקות עם מכינה ליטוף. עם כל זה יש צורך לעשות אווירה מתאימה מסביב. סיבות מסיחותותאיות יכולות להפחית את ההתרגשות או ולהרוג אותה לחלוטין. מִישׁוֹר. צעד זה מאופיין הגידול הגדול ביותר עירור. הוא קבוע באותה רמה ולא עוד עולה. הגוף מתכונן לאורגזמה, הנרתיק הוא מקרוב יותר לנשוך. אוֹרגַזמָה. הגברת מבקשת את שיא ההנאה. יש מחסור של שרירים אינטימיים. נראה כי התודעה צומצמת, הגברת מתמקדת רק ברגשות נעימים. בנות רבות אפילו לאבד שליטה על עצמם, לצעוק, לנגן, לגרד שותף או לעשות מעשים אחרים. רְשׁוּת.

התקשות רוסית ומידע פגם הולידו תצוגה שגויה כי למעשה ליווי - כל זה משהו, הוא מפואר, וזה מה שאתה צריך להשתיק. רק לקרוא יחידות תכונה מידע כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי עם זנות.

צעד זה מגיע אחרי אורגזמה, הגברת נראה מרגיע. תדר הדופק מגיע לנורמלי, הוא נוגע ללחץ. גלגלים וגדל הם עטופים במצב רגיל. הרחם מרגיע. הגברת ובאופן כללי מרגיש את הרפיה הגדולה ביותר ואת השפלה.

מדענים ערכו מחקרים עם הקדמה של טומוגרף כדי להעריך את מצב המוח במהלך האורגזמה. הם הראו כי במהלך שיא הנאה בגברת נראה מנותק על ידי חלקים מסוימים של המוח. בגלל זה היא מאבדת את כל השליטה על הגוף שלה.

באזורים 2 של המוח, הפעילות overestimated נשמרה, אבל זה אקראי מאוד. זה חל על Tolik, אחראי על תפיסה חושית ותיאום של תנועות. מדענים גם הביעו את השקפת העולם שגברות שאינן חותמות לאורגזמה פשוט אינן יכולות להירגע, כך שהמוח שלהם נפל למצב שונה.

אחד בקיצור, אורגזמה של הנשים היא תופעה מורכבת למדי. לא תמיד ולא כולם מתברר כדי להשיג זאת. אבל אם אתה פועל בתיאום עם הצעדים המתוארים ולעשות הגדרה נעימה, אז כנראה הכל יתברר.

Просмотров: 248 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar