14:31
איך לעשות בתולה קונטי ולא לשבור את סליל שלה?

להפריך את האגדות, לדון בנושא של הבתולים וללמוד את הבסיס של מין אוראלי.

זה אדם."זה יכול מאוד מאוד כי אפילו אחרי המסורתי או מין אוראלי, קרום אוראקט נשאר שלם", אומר סקסולוג ג'סיקה שפרד. נוכחות של היעדרות של תרסיס בתולה אינה מצדיקה שום דבר ולא מפריך.חור בתוך הלהב יכול להיות קטן מאוד רחב מאוד.

1 זה הפתעה! 2 טיפים בפעם הראשונה 3 אבל זה גם סקס!

איזו הפתעה!אני

אתה וחצי השני שלך עדיין חוששים כי ליטוף אוראלי יכול להוביל defloration, וכיצד לגרום אי נוחות מן הקרע של הריסוס? ובכן, אם כי שניכם בדחיפות צריך להכיר את העובדות הללו: נערות ליווי בהרצליה

Plevu ניתן להשמיד אפילו בלי סקס

כן, פעילות מינית (חדירה, מין אוראלי, אוננות ואחרים) יכול לשבור את התפיסה. אבל זה יכול להתרחש גם בהקדמה של תרגיל טמפון או ביצוע. אישה אולי אפילו לא רואה את זה, או להרגיש את הריאות רגשות מגעילים או לראות דימום קטן.תוכן הסעיף ושנים ארוכות של נשים סבלו מסיפורי אימה כי סקס ראשון אינו רק משמעותי, ואירוע מאוד וכואב בחיים. טוב, כמו אחר? Novnoe Pehah חזק יותר! אבל מחקרים מודרניים מראים כי כל השנים האלה טעו מאוד. מתברר שאנחנו לא יודעים שום דבר על קרום קרום (בתולה)!

גם אחרי סקס, הכל יכול להישאר כמו קודם

ישנם מספר סוגים של בתולה splas

או שזה לא יכול להיות בכלל - במקרה זה, הנערה זקוקה להתייעצות של הגינקולוג, כי בשל העובדה כי קרום הבתור אין חורים, דם הווסת פשוט לא יכול לצאת. הבעיה נפתרה על ידי ניתוח.

טיפים לראשונה

איך לעשות cunnilingus בתולה? בדיוק כמו לפחות עוד נערה. ההבדל טמון רק כי אישה שיש לו סקס אוראלי קורה הראשון, יהיה מודאג יותר לגבי זה. הנה כמה עצות:

חוֹם

ענייני אוראלי - זה נהדר, והמקדמה תגרום להם עוד יותר יפה. האישה צריכה להיות זמן להירגע היטב ולהתערער להגיע מן הנאה מקסימלית Kuni (חל לא רק בתולות).

לקרוא ולהקשיב

אין טכנאים כאלה שעובדים לגמרי עם כל הבנות. בין השותפים צריך להיות חיבור.

בישראל, אין דעות קדומות, אם מדובר בכיבוש בשירות ליווי. גברים נמצאים בבעלות הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי ליסר רק רואה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למיקום.

אם הוא שותק לסבול את הפוך, מעשים אכזריים מאוד של בן זוג, והוא לא יעקוב אחר תגובתה ולעשות את עבודתו מאוד, מי יהיה טוב ממנה?

שמור את הראש על הדגדגן

אתה צעיר? רוצה לגלות את הטכניקה הסודית שתביא את החברה שלך לאורגזמה, אבל ב Cunnilingus אתה להשלים אפס? התחל עם קטן - לגלות איפה הדגדגן הוא. אם החיפושים הגיעו למבוי סתום, לבקש עזרה מן הנערה.

תעשה את זה

לכל הנשים יש רגישות שונה של הדגדגן. אחד דורש גירוי אכזרי יותר, ליטוף קשה אחרים רק להביא אי נוחות. יש צורך לגלות את השיטה מנוסה, אבל במדויק מאוד.

נסה תנוחות שונות

והנערה, והשותף שלה צריך להיות נוח. כולל פסיכולוגית.

חפשו צעצועים

זרז הדגדגן יעשה את הרגשות של הבנות אפילו יותר צבעוני יעזור לשותפה לתרגם את הרוח קצת מנוחה. הם באים בצבעים שונים, גדלים, עם פונקציות שונות וארנק שונים.

אבל זה גם סקס!3

כרגע, הרבה הוא mirred על זה בתולחן הוא מהיר יותר מאשר לבנות חברתית מאשר מצב גופני. על חשבון זה, לכל אחד יש השקפת עולם משלה - כמה מאמינים כי לאחר האחורי או מין אוראלי, אישה לא יכולה להיחשב עוד בתולה, אחרים כמו "סקס אמיתי" לזהות רק חדירה.

בנות רבות אינן מסכימות עם נקודת מבט כזו. סקסולוגים מצטרפים אליהם. "זה הופך להיות מצחיק.

ליישם את החלומות שלך בישראל הוא קל, אם אתה אישה מסוגנן מ בלארוס. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, תוכל לקבל מ 6000 דולר לחודש.

במילים אחרות, אם אישה לסבית אינה עוסקת בחידוד מין עם בחורים, זה אומר שהיא תהיה בתולה למוות? ואם אתה עושה רק סקס ההכנסות? אני מאמין כי תחת המילה "סקס" צריך להיות מודע הן אוראלי, ואת הנקודה האחורית ומין הנרתיק, "אומר מבצעים על בריאות ומין אלכסנדר Eisler. את הטיעונים של eisler, דרך אגב, נראה מתאים לחלוטין. איזה רעיון מקל לך הוא העסק האישי שלך. העיקר הוא כי פרקטיקות מיניות הביאו הנאה לשני הצדדים ולא היו מסוכנים.

Просмотров: 491 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar