15:14
איך לעשות עיסוי לבד

בדרך כלל, כמובן, עיסוי צריך לעשות מסחור מקצועי בתא, אשר למד במשך זמן רב. אבל אם אין אפשרות לבקר את הסלון, ואת עיסוי הוא הכרחי, או בשל עייפות פיזית, או בשל כל מחלות פיזיולוגיות המציעות עיסוי תכופים כמעט יומי, אתה יכול לנסות ליצור טכניקה עיסוי עצמי.

עיסוי עצמי יכול להיעשות בכל עת ובכל מקום

יושב על כיסא בעבודה או ליד השולחן בבית הספר, בבית, בחדר האמבטיה, אפילו באוטובוס - כמעט בכל מקום, אתה יכול להיות מסוגל להירגע עיסוי. אבל זה רק הגיוני אם אפשר להירגע את הגוף ונכנע לתנועותיו.

לייצר אוטומטי לשבת טוב יותר. אתה יכול לעסות חלקים שונים של הגוף:

  • צוואר ורעננות, אתה יכול אפילו לעשות עיסוי ראש קל.
  • החלק העליון של הגב או המותני, שם יגיעו הידיים.
  • מברשות ואמת.
  • אל תסכן עיסוי כף הרגל: בשביל זה תצטרך להתכופף, ואת קורס הדם ישבור, ואת עיסוי יהיה חסר תועלת או אפילו מסוכן. כדי ליצור עיסוי צוואר, אתה צריך לשבת, ליישר את הגב בזמן מנסה להירגע הצוואר שלי. אנשים חכמים מזרחיים לוקחים את אותה תנוחה בעת מדיטציה. הגב צריך להיות ישר, אבל, בשום מקרה זה לא אינטנסיבי. אתה צריך להתחיל מקרקעית הגב, משפשף את הצוואר הארבעים בקלות, והניח את האצבעות הגדולות בשתי ידיו על הבריח, כאילו נחה. אתה יכול "ללכת" בדרך זו, על הצוואר כמה פעמים. מציעה תחושות נעימות למדי.

    לאחר עיסוי הצוואר, אתה יכול ללכת בלי בעיות האחורי ואת הכתף העליון עיסוי. כאן אתה צריך להסתמך על הרגשות שלך. אתה צריך לנסות ללכוד את האזור האחורי המקסימלי, אשר הידיים שלך הם הגיעו. למרבה הצער, כמעט ברוכים הבאים כי הוא זמין במהלך עיסוי עצמי הוא ארבע אצבעות שפשוף. עצוב מאוד אם אין מי שיכול לעסות. עם זאת, זה עדיין דרך טובה להירגע את הגוף. במיוחד אם החוב חייב להיות כל הזמן במצב ישיבה.

    עיסוי עצמי יעזור להסיח את הדעת

    עיסוי הידיים שלך, בדרך זו או אחרת, עוסקת בכל בחורה עצמאית כאשר אתה מחליט להזיל את הידיים עם השמנת. באופן עקרוני, הנקודה היא זהה - יש צורך לשפשף את השמן בידיים. אתה יכול להתחיל עם הצד האחורי של כף היד, ואז ללכת לכל האצבעות שלך, לא לחיצה עליהם, אבל קצת גמיש. אתה יכול עיסוי פרקי ידיים, במיוחד אם לעתים קרובות אני שואף. לדוגמה, אם בחורה מוציאה מחשב, דיווחים הדפסה, כך עיסוי העובדים הוא פשוט צריך. העובדה היא כי, להיות במצב ארוך, הידיים להכות, ואת זרימת הדם מאט, כאילו זה השתנה. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

    בטח, לפעמים אנשים חושבים שזה חסר תועלת - לשבת ולשפשף את הידיים שלך, אבל זה לא. עיסוי עצמי, כמו כל האחרים, יכול להביא הנאה אם ​​אתה עושה את זה כראוי ולהקשיב הרגשות שלך. במקביל, אין צורך להשתמש בשמן או בחומר מיוחד המומלץ לעיסוי. במקום העבודה אתה יכול להשתמש קרם ידיים. זה יהיה הגיוני להתחיל עם המברשות ולעבור גבוה יותר לכתפיים, ואז, כאשר קרמים בידיים להישאר קצת, הם ממשיכים לצוואר אל עיסוי האחורי. לעתים קרובות, נשים נופשות אוטומציה, אבל זה יכול להיות גם שימושי לגברים: הגב שלהם מתוח פעמים רבות יותר, ואני יכול לנסות להירגע את הגוף עם עיסוי עצמי במהלך יום העבודה. כמובן, זה לא מתמודד עם מסע מוחלט במעסה, אבל דאגה דומה לגוף שלו לא יהיה מעיניו. בכל מקרה, לעשות עיסוי פשוט מאוד, וזה יהיה תוספת ושמחה נעימה באמצע יום קשה.

    Просмотров: 181 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar