22:23
סקס ראשון עם האישה האחרונה: כללי אוסף תמציתיים

כל מי שאומר לפני שהמין הראשון לא לדאוג, כנראה אפרוחים. זה בלתי אפשרי לא לדאוג לגבי העובדה כי כרגע שניהם יתחייבו ויש להראות לעצמם מן הרווחי ביותר ואת הטוב ביותר. האיש לא ייראה כמו גברים מהסרטים בסצינות המיטה, והאישה חווה שלא תוכל להפיץ את שערו על הכרית ולצעוק במתוק בקצב של תנועותיו. וחוץ מזה אורגזמה יש צורך לתפוס. איך לא להתגלגל את החוויה הסקסית הראשונה עם האישה האחרונה בפעם האחרונה, על זה עוד יותר במאמר.

התוכן של המאמר

1 כיצד להכין תנאים ללא דופי? 2 כלל 1. תגיד "לא" מתחת לטלוויזיה 3 כלל 2. ניקיון ללא דופי 4 כלל 3. הסר משטחי המראה 5 כלל 4.

תארו לעצמכם שאיפותיהם בישראל פשוט, אם אתה ילדה מסוגננת בלארוס. העוסקים בישראל מותר בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 4500 $.

מצב לא קל 6 כלל 5. מר את האבק 7 כלל 6. סקס mimish

כיצד להכין תנאים ללא דופי?אני

תנאים ללא דופי באיזו אישה תוכל להירגע שונה בהתאם להעדפותיו: אחד אוהב תחת הקלאסיקה והקדמה עם פסוקים, והשני אינו נגד ליווי שירים מועדפים בוזובה. כללי התנהגות הכללית ומין יגיעו תמיד להצלה, מתבוננים באיזה מין ראשון עם האישה החדשה ביותר לא תהיה תקלה ואירוע נמסר.

חוק מספר 1. תגיד "לא" סקס תחת tv_1

כל סרט מפתה שם, וכל סצנות ארוטיות שהוא שופע, זה לא שווה את זה לעזוב את זה. נערות צעירות פשוט מסכימים לצפות בסרט מרתק בבית ליד הבחור, אבל לא חושב שהם לא יודעים איפה הם מוזמנים.

פעמים עברו כאשר היה אפשר להדהים ולפתות דיזות נאיביות עם הקלטת החדשה ביותר במראה. ליווי רקע טוב יותר מאשר מוסיקה שלא תחשוב. תן לזה להיות מדגם קל ולא פולשני של מנגינות סקסיות עבור סטריפטיז, למשל. ואם סקס קצר או בלתי מובן, זה תמיד יהיה סיבה להפעיל את הטלוויזיה ואת מעליבה לצפות בסרט לפני פרידה.

כלל 2. טוהר ללא דופי

שריפת גרב, אבודים במעיים של המיטה, פירורים מעוגיות וצ'יפס, בקבוק ריק של בירה ורק את ההרים של אשפה ופשתן על הרצפה לא ימשוך כל גברת. בסופי שבוע או אחרי העבודה כולם חופשיים כדי להחליט מה לבזבז זמן פנוי. אם אישה באה לבקר בקרוב, זה יצטרך להפעיל לפתור מואץ ולנסות להסיר את כל מה שייתן.

אם אתה הבא, זה ייקח את הטיפול הזה בעצמך, אבל עבור יצירת חיבור חזק יהיה לנסות. ואל תשכח שהיא תלך לשירותים, במטבח, אולי על המרפסת. לאסוף את כל ההרים ולהעביר לחדר אחר שיטת ניקוי לא יעילה. תחתונים טריים, מגבות, ריח הניקיון יעזור להירגע מבחינה מוסרית באווירה לא מוכרת.

כלל 3. להסיר את המראה משטחים_3

מיידן, הכל לגמרי, במבט ראשון לא כאשר אורגזמה באה, ומראה חיצוני. אם יש מראה ליד המיטה, ואז כל התהליך שהיא תסתכל שם. אם סקס ראשון עם האישה האחרונה יהיה יום, סביר להניח שהיא יהיה להתגלגל להסתכל על הדמות. ובכן, האיש לא יכול ואת מראה קדמי. טוב יותר להעביר סקס עד הערב או לילה או לשים אותו כך שאין יכולת לחטט.

כלל 4. לא קל מצב

מצב מתובל שקורה עם חבר 'ה הצעירים יכול להיות ב 2 גרסאות: זקפה רעה או סוף קר מאוד.כללי הזהב המסייעים לא לדור אחד של בחורים לפתות נשים חמודות, אתה צריך לשנן. איתם, סקס ראשון לא יהיה גלוי בעריצות, אבל זה אפילו יעזור עם מצבים במקרה כדי למצוא במהירות ולהעמיד פנים שהכל צריך להיות. זה ביסודו לדעת מה לעשות לפני סקס, זה ניתן למצוא במאמר שלנו יותר על ידי התייחסות. ויקטוריה פומין

אם הסיום הסתיימו, מבלי להתחיל, ניתן להתווכח כל מה שלא היו חפצים. סיבה זו היא מכובדת, בעיני הנערה היא טובה יותר מאשר צעיר שאין לו מין כבר מזמן מה lovelas. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

כלל 5. להדק את האבק

גברים רבים מאמינים כי האישה חולמת על הבחור אשר כל הלילה, 8-9 שעונים יהיה בחלק העליון, המתאר פטיש קיטור. לא, החלומות של חצי הגברות עדיין צנועות. צריך שותף עדין וחיבה, שבו זה לא יהיה משעמם במיטה. לא הרבה נעים במצב שבו ולכן הברכיים ייעלו מהתרגשות, וכאן, וכאן, כמה שעות, שותף מין לא נותן לנוח. בחור כזה יכול להתמודד עם הקנאות.

גדול לקרות אפילו במין. תן את כל הלחץ יהיה מיושם באופן שווה, האישה חייבת להתרגל השותף החדש, ולא להסתכל על השעון ולחשוב איך להגיע במהירות כדי לא ליצור את זה מודאג. לאחר האורגזמה החיצונית הראשונה שלה, וב -90% יהיה במיוחד כך, הוא עצר באופן שווה כדי לעצור את החלק הפעיל.

כלל 6. Mimish sex_6

כללי התנהגות במיטות מרמזות כי שני השותפים אחרי סקס הם בילה מעט זמן במיטה. המצב עשוי להיות כל כך הכרחי ללכת לאמבטיה, זה תמיד יהיה זמן. עד 5 דקות של רכות ונשיקות מספיקים כדי לחשוב כי אדם עדין ורומנטי. בנפרד ראוי להזכיר את הלילה.

האישה לוקחת ארוחת בוקר במיטה, צופה הביתה בחולצה של בחור, כמו משהו סקסי וארוחת בוקר משותפת - זה בעצם פעולה קסומה. אם היא עצמה לא מבקשת מונית, אז יש צורך להציע לה להישאר. בעדינות מאוד צריך לדון בסיכוי של לילה להישאר בדירה שלה. סקס סקס, אבל פתאום דברים עדיין לא קרוב למדי לבלות את הלילה יחד?

לצאת מהמצב שאתה צריך להיות ראוי. להתרחק ממנה ולהתחיל לסבול - לא. אם אין זקפה, אתה יכול פשוט להאריך את ההקדמה, להמשיך לגוף ליטוף, בסופו של דבר, להתחיל עם cunnilingus. בשלב זה, האישה לא תחשוב על היעדר זקפה.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

סקס ראשון עם האישה האחרונה במונחים של רמת ההתרגשות אפילו נורא מאשר תאריך 1. אם הפגישה איכשהו אתה יכול להתכונן, ולאחר מכן במיטות משותפים אתה לא יודע למה לצפות. וגם, הדבר החשוב ביותר הוא לא לניסוי. תן לזה להיות מסורתית, רגילה, חיבה וחושנית ללא סוגים שונים של stearsions. אין כריכות, משחק תפקידים, אנאלי ו t.ד '. גם אם יש לך חבורה של פנטזיות סקסיות ו- Fetysh - לערב אותם באפשרות מתאימה יותר. אחרת, האישה תחליט שהיא קיבלה סוטה, ותברח ממך, כמעט שבר את ראשו.

תארו לעצמכם המטרות שלך בישראל היא קלה, במקרה שאתה נערה מענגת בלארוס. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 2,600 יורו.

לא למהר פעולות - יהיה לך זמן "לצלול לתוך החיצוני עם הראש שלך"!

Просмотров: 579 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar