14:11
7 דברים שאתה צריך לעשות בן זוג אם היא לא רוצה בן זוג

המצב כאשר בן הזוג לא רוצה בן זוג, לא כל כך ייחודי. הנסיבות עשויות להיות סכום עצום גדול, אבל כולם יכולים להיות מחולקים לשתי קטגוריות:

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים מחוסר רצון 2 מה שאתה צריך לעשות כאשר אתה יכול למצוא פתרון לקושי; כאשר דברים רק איגרים את עצמנו ולא לתקן שום דבר.

בכול מקרה, בני זוג צריך למצוא זמן לשבת ולדבר על מה ולמה שקורה עם היחסים האינטימיים שלהם. שיחה כזו נדרשת תמיד כדי לאשר את כלל ההבנה ההדדית. העיקר הוא שהשיחה הזאת נבנתה, ולא היתה בלחץ פסיכולוגי (האשמות, סחיטה). הוא לא צריך להתגלגל לתוך זיכרונות הדדית של כל עובדי העבר.

רקעים של חוסר תשוקה

היא מפסיקה לרצות את בן הזוג מעת לעת על ידי הסיבות הפתאומיות ביותר. ראשית - רשימה תמציתית של הנסיבות העיקריות:

הרצון הפיזיולוגי לא היה כזה, והנישואים התגלגלו בשרשרת הרגלים המרכיבים את חיי המשפחה; עייפות הגברת מן העומסים הענקיים מאוד בבית ובעבודה; גורם נפש; שינוי רקע הורמונלי; מחלות גינקולוגיות ומחלות אחרות.

הרוב המכריע של החבר'ה והגברות (והעובדה העצובה הזאת) לאחר שהנישואים חדלו במהירות להתמלא באמה, אם כי עם כל זה הם יכולים להישאר נשות טובות, נועזות זו על זו ועל רווחת המשפחה. זה מוסבר במלואו על בסיס האמונות של הטבע: בעולם החי, היצורים מתרוממים רק כדי להמשיך את סוג.

התקופה הנשואית עם בתי הקומתו, התצורה של המראה וסימנים אחרים הושלמה לאחר הדשן הנשי. ועם הופעתה של הצאצאים, כל דאגת ההורים מתמקדת בילדים האכלה, לגדל אותם ולטפל בהם.

לאנשים יש גם משהו דומה - גם אם אין ילדים בנישואין. העובדה היא שאדם מקצה חומרים מיוחדים - פרומונים המשמשים להאכיל את רצפת ההזנה. הם כמעט נקבעו על ידי המראה של אטרקציה מינית, הלהט ותשוקה של אוהבי. אבל כאשר גבר וגברת הם ביחסים אינטימיים די הרבה זמן, החיישנים שלהם להתרגל לחבר pheromona. זה מוריד את הליבידו, ולעתים קרובות ומקטין לחלוטין את הרצון לא.

כאשר הגברת יש תחושה מתמדת של עייפות, היא פשוט לא נשארת למין למין - ולכן אין רצון (טבע וכאן הוא נפל: עבור מה להיות הרצוי אם הגוף אינו במצב הטוב ביותר). אותה השפעה ניתנת קשיים נפשיים, אשר בחיינו הושלמו.

ואחד החשמל הוא חוסר אמפתיה מן הזוג. זה לעתים קרובות מתבטא בעובדה כי במהלך יחסי מין, הוא מתמקד רק ברגשותיו שלו ואת אורגזמה, ורגשותיו לא מופרעים ממנו.

הרקע ההורמונלי יכול להיות מופרע במהלך גיל המעבר (הגוף של הגברת יתמודד באופן שווה לתפקוד ילדותי - ולכן, ואת הרצון לכל דבר) ובמהלך ההריון (הכל הוא כמו חיות: למה COWALE, אם התפיסה כבר קרה). ליפול תשוקה לאחר הלידה, במהלך הנקה.

בסופו של דבר, עם מחלות רבות של הגברות או חווים רגשות כואבים במהלך יחסי מין, או לא מרגיש תענוג.

מה שאתה צריך לעשות 2

אם מצב כזה הופיע במשפחה, יש צורך למצוא מוצא - כפי שהוא יהיה נורא. אם זה בלתי אפשרי לנסוע למבוי סתום, לנסות להסתיר את זה: זה כמו לרסן לחץ מופרז במערכת האוויר. בשלב מסוים אדווה, עם כל זה שמיעה כל מי יהיה קרוב. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

לכן, אתה צריך:

למישהו הראשון להראות את היוזמה ולהתחיל לדבר עם נשמות; אם זה לא נמנע - אקספרס ספים, פשוט לא להביא שיחה רק לזה; לפתוח את הרגשות שלך, ללא הסתרה ולא נבוך; תגיד לחבר של חבר, איך אתה רואה סקס - כולל הרצונות הקדושים ביותר.

נקודה נוספת: לא צריך להתמקד רק באינטימה - הנשים מסודרות מעט אחרת. עבור הרכיב החושני העקרוני שלהם, כי המין הזועם ביותר יכול לזרוק את זה phlegmantic או אפילו לגרום לדחייה, אם היא לא מרגיש תשומת לב לעצמו.

להבין כי הנישואין יש בעיה רצינית

זה לא הגיוני לסחוט את זה - שני מבוגרים אנשים לא יכולים להפריך את הדברים טריוויאליים. עדיף להבין מה הסיבה היא הסיבה כי בן הזוג לא רוצה בן זוג.

הבעיה הגדולה ביותר של התוכנית הנפשית - הרגשות של הגברת, כשהיא מבינה שהוא לא כל כך צעיר.

התקשות רוסית וחוסר פגום של מידע זרוע מבט שגוי כי למעשה ליווי - זה בהכרח משהו, בשום אופן, כזה, מה לשתיקה. רק מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין מה להיות משותף עם זנות.

בשלב זה, היא לעתים קרובות מבטיח את עצמו בעובדה כי הופעתה כבר לא יכולה לגרום לעוררות לשעבר מן הזוג. לאחר מכן, זה מתחיל לבלבל את הגוף שלהם, הצעד הבא הוא הכחדה של תשוקה מינית. במקרה זה, אתה צריך לספר לה איך היא מרופדת, כפי שהוא רוצה לה - ואפילו אתה יכול גם ללמד אותו, כפי שרוצה ספציפית.

רק בלי פרנק כפירה. אם היא האטה במשקל - היא לחמניה מתוקה ופיישקה. במהלך קרשת דקה, אפשר להתמודד - והכי חשוב, זה יהיה לשכנע עוד יותר כי בן הזוג פשוט מתחרט עליה, זקן ומכוער.

להפסיק להסתיר את הרגשות שלך זה מזה

מה שהם, מתוק מריר, בוער או בקושי חם - הם חייבים להתגלות. אף רופא לא יוכל לרפא את Ailor שלו אם הוא לא יודע שום דבר על המחלה שלו.

מי צריך להתחיל לדבר? באופן טבעי, בן זוג! ולא מן נזיפות באדישות וקור, אבל מן הפולנית "אתה כנראה מאוד עייף". עדיין רוך קטן - ואת זרם ההתגלות יתגלה, זה רק הכרחי לנסות לקחת בתפקיד, ולא לפעול כמאזין שהושק.

זה תמיד שווה לנסות לדבר - ולא משנה מה זה בא לידי ביטוי, הנשמה תמיד יהיה קל יותר. וזה אומר כי חלק הקושי הנפשי נפתר.

מצא את ההעדפות שלך סקסי

זה יכול להיות כל דבר. הרצון לשנות את התנוחה קורה - אבל עכשיו, מאשר רגעים אחרים. היא יכולה להיות מעורבת בבוקר, ולא לפני השינה. בחדר האמבטיה, ולא בחדר השינה. בטבע, בקוטג 'קיץ עתיק, באוהל בנהר - על המושב האחורי של מכוניות!

תגיד לו מה אתה רוצה במין, אבל ללא התערבות והאשמות

אם זה לצוד לך, כך שהוא עשה cunniging - אז לומר. גם אם הסבים האלה מעולם לא התאמנו. גם אם המילה לא היתה בקול רם לפני כן. הכל הזמן שלך - כך עבור KUNI זה בא.

אם הציד הוא איכשהו מיוחד, לא להסתיר. אולי בן הזוג יהיה מופתע לטובה ותופס את הרעיונות שלך באקסטזה. אמנם במצב זה, באופן טבעי, זה גם שווה לפעול עם הלוואה: אתה אומר את זה בשבילך אני רוצה לחוות את שלשות - והוא יוביל עוד גברת לבית.אבל לפעמים זה שווה את זה וזיקוקים חגיגיים. ולא בהחלט מתוכנן. לעתים קרובות, סקס ספונטני במקום פתאומי גורם תגובה תוססת של האישה, והוא חווה אורגזמה כזו שמעולם לא הייתה.שוב, כדאי לעשות זאת עם הלוואה לכללי ההגינות.

הנישואין לא תמיד "המיטה של ​​תשוקה", אבל פרי ו לא סדירות מעת לעת צריך להיות

ואתה לא מתכוון כלל? והוא מודע לזה בלבד.תשוקה ללא שינוי היא הרבה רביעית. רוב הזוגות המשפחתיים מקיימים יחסי מין בהתחלה - זה בוער קליט, הרי געש וגייזרים, ובאמצעות השנים - חמה, ששניהם חמים.

וגישה מצוינת היא לא תמיד סקס.

עבור נישואים טובים זה שווה להילחם, ועדיף בולט מתוך

אל תמות מצמא כביש כוס כזיכרון.

לכן, אין צורך לנסח זה את זה. עדיף לחלק - מי יודע, אולי עם הזמן בני הזוג יירד.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות קשות מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המיקום יהיה לאסוף חברה מצוינת.

אבל כל כך הרבה יותר סיכוי לשמור על דברים גדולים. אינטימיות נשאר אינטימי רק כאשר אין משתתפים לא מתוכננים.אל תנסה לדבוק בגביע שבור. גם אם היא נראית כמו שלם - אתה לא יכול לשתות את זה.

Просмотров: 2416 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar