18:52
ליווי בחו"ל: הכנה לסיור זר

אם זה היה עייף גם לעבוד בבירה או על מרחבי המולדת הנרחבת שלנו בשבילך, אז למה לא לפזר לא לנסוע לחו"ל? במדינות אחרות (במיוחד באירופה) הרבה יותר עשירים ומודרכת בחורים, טוב, כדור ליווי הוא הרבה יותר טוב. יש צורך להדגיש את העובדה המוקד הוא לטובת כמה באים לידי ביטוי, Tyura זר - תג המחיר הגבוה ביותר עבור שירותים, ובכלל, פירושו, זוהי שיטה טובה לא רק להסתכל, כמו אנשים רבים חושבים, המקומות האחרונים, ואת מושלם, באופן כללי, להרוויח.

אבל הכל הלך בצורה חלקה ועל פי התוכנית, אתה צריך להיות מוכן לטיול, בזמן מראש. במקרה הלא נעים, זה יהיה במקום להרוויח לך, באופן כללי, לצפות רק חבורה של בעיות לא פתורות.

הכנת בסיס הלקוחות

אם אתה הולך למדינה בפעם הראשונה, אז אתה צריך לטפל לקוחות מראש. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה שאנחנו מתחילים להיות, כדי להיות מדברים עם זרים, פרסום השירותים שלך. באופן כללי, יש לציין כי יש צורך להרחיב באופן שווה את "הגיאוגרפיה" של הכיסוי, בחירה יותר כמו אנשים המשמשים להביע, חמוד ללוות של המדינה. מצא לקוחות במקום הם בעייתיים למדי, ויתרום ייקח הרבה זמן. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה הרבה יותר טוב, אם אתה כבר שם, כפי שהיה, יהיה פסקה של יזמים עשירים.

עלון על אנשי קשר "הישן"

Eschotnitsa הוא כל הזמן מחויב בקפידה לשמור על קשרים של כל הלקוחות שבהם היו לה פגישות מוצלחות ותמיכה איתם. כמעט כל הגברים לא מעריץ למצוא, כמו רבים באים לידי ביטוי, את הנשים החדשות ביותר עבור העניינים ולבסוף מעדיפים ליצור קשר עם האפשרות "הוכחה". זכור כי אתה להתמודד עם כמה ezo הוא כל הזמן אומר, עסקים, כמו אנשים משמשים לסבול, גברים מסוכנים שהם ניידים מאוד dilige על העולם. לכן, נסה להודיע ​​להם על מה פנימה, כפי שכולם יודעים, בשבוע הבא אתה הולך לבקר כמה מדינות. יש לציין איך אולי מישהו מ"זקנים "ירצה להיפגש בפראג או בפריז, כי הוא, באופן כללי, יהיה שם בעבודה או, כפי שכולם אומרים, מעשים אישיים. כמו כן, אם כבר היית בארץ הזאת, אל תשכחו להזכיר, כפי שכולם יודעים, לקוחות מקומיים על עצמם. לעשות את זה אתה צריך מראש., כך שהאנטלמן יכול לכלול את כל התוכנית, בסופו של דבר, לכלול פגישה איתך, איך להתבטא, לוח זמנים הדוק עצמו.

הכנת לוח הזמנים

אם אתה מתוכנן לבקר את זוג המדינות, אז אתה צריך לעשות לוח זמנים מדויק. לדוגמה, פריז (12-15 נובמבר), לונדון (16-19 נובמבר), פראג (20-22 נובמבר). לוח הזמנים הוא הכרחי, באופן כללי, לשים באתר אישי או פרופיל עבודה באינסטגרם בהודעה נפרדת או בסטרסיט. לעשות את זה טוב יותר בעוד כמה שבועות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי לקוחות פוטנציאליים כל כך יוכלו לתזמן פגישה עם איך להתבטא על ידך או בעיר אחרת.

פִּרסוּם

סביר כי לעבוד במדינות זרות יהיה גם לנצל את שני שירותי השיווק המקומיים (אתרי פנאי, מקומות עם מודעות ואחרות). על פרסום צריך לטפל מראש, כי הזמן צריך לעבד. תארו לעצמכם עובדה אחת, שגם את הפרסומת המתקדמת תאפשר למודעות עוד לפני הנסיעה, היא אפשרית להכיר לקוחות אפשריים ולבסוף מסכימים על הפגישות, וזה הפך, זה אומר כי בבואו של לך, בסופו של דבר, בסופו של דבר, בסופו של דבר, האם מצפה לעבודה, לא, באופן כללי, יצטרכו לבזבז ימים, איך להתבטא, מבוזבז.

עבודה באמצעות מתווך

אם סיורים זרים חדשים לך, ואתה רוצה, זה הפך, כדי להסיר חובות מיותרים, אתה יכול למצוא סקאוט מקומי, מנהל וסוכנות. כאן זה נכון ביסודו של משא ומתן, והוא היה צורך ללמוד את כל ההיבטים, כדי לא להיתקל במעסיק חסרי מצפון. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי מנהל טוב עשוי אפילו להיראות לסייע בטיסה, הניירת ולספק מגורים, אתה רק צריך בקפידה גם לסנן הצעות נכנסות לא להגיב על הכרזה 1.

שאלות ויזה

בכך שרובנו רגילים לומר, כמה מדינות לצורך הגעה, לשים את זה בעדינות, לעשות מסמכים מתאימים, זה יכול לקחת הרבה זמן, באופן כללי, זה לא, כפי שאנו מבטאים, קרנות קטנות, ולכן לשקול עובדה זו מראש. אם אתה מפחד לעשות משהו לא נכון, אז עדיף ליצור קשר עם חברות מיוחדות העוסקות בהנפקת אשרות לכל המדינות.

לא, כדי לשים את זה בעדינות, לבטוח בשאלה כזו, כמו אנשים רבים חושבים מנהלים unvedified, אך ורק משיפוט של אנונימיות ושימור אישי. למה "לזרוח" את כל הנתונים האישיים שלך, כפי שהיינו מדברים, אישים מפוקפקים.

רכישת כרטיסים

מטבע הדברים, זה טיפש לקוות כי עכשיו אתה סוף סוף החלטתי ללכת לפריז, ומחר אתה תהיה כמו לשבת על המטוס. ייתכן כי רכישת כרטיסים במעמדה יכול להפוך בזבוז גדול. לתכנן סיור מראש, למצוא charters, נקודות לשייך ועסק עוסק מ חברות תעופה שונות לבחירת אפשרות זולה יותר. ואפילו טוב יותר, "זן" לקוח נדיב, כך שזה יהיה גם מסוגל להסתפק לך תחבורה השאלה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אתה ליסר בסוף! זה לא, לשים את זה בעדינות, לדעת איך "לעבד" גבר ליישם את רשימת המשאלות שלהם. דירות דיסקרטיות במרכז

דיור בהזמנה

במהלך הסיור, סוף סוף יצטרכו לחיות במקומות מסוימים, וכפי שצריך לחשוב על ההזמנה של המלון או חדר נשלף / דירה. להרים אפשרות נוחה יותר ולהפוך את כל זה מראש, כך שאתה לא צריך לנהוג עם מזוודות על העיר בחיפוש אחר מקום לילה להישאר.

היכרות עם המחסן של המוח של המדינה

ב איך אנחנו רגילים לומר את המדינה שלנו, ולכן, את הכללים ואת היסודות שלהם, ולכן אתה צריך להכיר את מחסן המוח המקומי. אין ספק, ראוי להזכיר כי כמה חוקים ניתן לדווח על ידי גירוש או מאסר, במיוחד במדינות מוסלמיות. זכור כי אתה "אורח", ולכן, לכבד מסורות של אנשים אחרים של התנהגות של התנהגות.

מה שאתה צריך סוף סוף לעשות הולך על ההגעה?

אין צורך להיכנס לכל הקבר ולטבול הזיכרונות החדשים ביותר עם הראש שלך. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שכולם אומרים, את "הישרדות" הרצוי "במדינה של מישהו אחר:

  • קנה כרטיס ה- SIM עם תעריף האינטרנט, אחרת אתה פשוט לא יכול סוף סוף לדבר עם לקוחות למנות פגישות.
  • מטבע החליפין על המקומי. אמצעים יהיו מתאימים לתשלום מוניות, סחורות, רכישות אחרות.
  • מצא את הכתובת ואת מספר שגרירות המדינה שלך יליד או מרכז סיוע לזרים. זה יהיה רע אם לא שנבחן במה שקרה משהו, ולכן הוא יש צורך כל הזמן, סוף סוף, יודע איפה, להיות, כדי לערער, ​​אם הבעיות להתעורר.
  • מודרך על ידי אלה, כמו אנשים רבים חושבים, כללים אור, סיור בחו"ל סוף סוף להביא רק רגשות חיוביים והכנסה גדולה. ומה עוד הוא EPCRATE נחוץ לאושר?

    Просмотров: 163 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar