21:51
פורנו רשומות - פרסים מיניים ביותר של העולם

אנשים, במיוחד גבר, אהבה כדי להילקח, החלו להיות, בערך שלהם, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, הישגים מיניים: אה, כן יש לי חבר כזה לא אכפת לי איזו גברת תצליח איתו , אה, כן בן הזוג שלי אולי בן 5, לא, בן 6, לא, שמונה, לא, שמונה-עשרה כל לילה, הו, גברים, כן, איך אנחנו מדברים איתך, המכשיר שלי מוצץ את אותה בלוס ותוספים שאל!

התוכן של המאמר

1 הרשימה הכי ערמומית

כמובן, הגילויים האלה לא סוף סוף לאמין. אבל באופן כללי, בעולם, יש לך זמן לדבר, סוגים שונים של רשומות הקשורות לתעשיית הפורנו ומין בכלל. ולפניך - אוסף של מרשים ביותר (ובזמן של קפוא, כך שאתם אוכלים - אין צורך).

הרשימה הכי הרבה

יש קפיצות ארוכות, אבל ... שפיכה באורך. ואף לא צריך אפילו לבכות על העובדה כי רוב, כפי שנקבע, שפיכה ארוכה היה ב Yankees בשם Horst Schulz (שם אמריקאי רגיל). הוא ירה, כפי שאנו מתרגלים לגרד, זרע במרחק, לשים את זה בעדינות, 5 מטר. כֵּן.

אז, פשוט לא לדמיין איך הנרתיק טטיאנה Kozhevnikova לשחק שרירים מול חבר המושבעים, כמו בתחרות bodybidling!ואולי באת, זה הפך, לשמוע על גיאיש - מה שנקרא זונות יפניות. למעשה, הם לא זונות, אבל, יותר, אנימטורים: הם ההוצאות עבור אורחים קלאסי בילוי יפני, כגון אנשים המשמשים להביע, טקס תה, משחקי לוח, משחק כל יום יפנית כלים, רוקדים.ואולי אתה תהיה מופתע, אבל את יום השיא של הקריירה עבור Geish בא לא בשעה שמונה עשרה עשרים, כאשר הם צעירים, טרי ויפה, אבל, יותר משישים ומעלה, כאשר הם כבר מנוסים ולבסוף יכול לספר כמעט הכל.

-. ובכן, כאשר הזרע נראה לעזוב את הגוף - בלוטת הפנימית מוקצה לה תאוצה מסוימת, כך בהצטיינות יכול להגיע אל הרחם. במקרה זה, "הרחם" נמצא עד כה, כי הזרע Horsta Schulz היה צריך להיות, לפתח מהירות בשישים ק"מ לשעה. במילים אחרות, ניתן לומר כי הוא היה מצוין במכנסיים שלו, כפי שנהגנו לקרוא, כזה מכונית זרה.

נשים יכולות גם להשתפר על ידי פירות מרשימים. הארוך ביותר (לא ארוך, והארוך - במונחים של המרחק) הנשי ejaculace היה רק ​​שלושה מטרים, קצת פחות שפיכה של HORST. בתאריך אחד תשע מאות ותשעים ושנת שנה של שחקניות פורנוז'ה, וושסל מונקהאן מלוס אנג'לס, דדה שמונה מאות מיליגרם של זרע. במילים אחרות, למעשה כמו בקבוק של קוקה קולה, רק בקבוק זרע. אגב, זה לא בדיחה: אתה יכול לבחור זרע. זה עדיין חלבון, אז זה לא יכול להיות, לשמש בכמויות כאלה. שלח לעצמך עובדה אחת, כי היתרון של נשים יומיומיות לא צריך, אבל כאן שחקניות פורנו מעת לעת לחשוף את בריאותם, כפי שכולם יודעים, באופן חופשי להסתכן. גם רוסיה נבדלה לבסוף, ומה חשבת! טטיאנה Kozhevnikova פעם הרים כדור זכוכית במשקל של ארבעה עשר קילוגרם, בעזרת שריר של הנרתיק שלו. תארו לעצמכם: עכשיו יש כמה אנס מכובד, חושב: הו, איזו גברת, ואני נותן לה ... הוא לא יאמין בטראומטולוגיה, עני! למרות שהוא בכלל, והכרחי, אין שום דבר לגברות, לשים את זה בעדינות, pester.

אתה גם תוהה איך הוא, לשים את זה קצת, מאומן איך בכלל הסתכלתי על קיבעון של הרשומה הזאת? אני תוהה אם היה לו מאמן, אם הוא דחף אותו קודם לכן, איך מתאגרפים מעודדים מאמנים בסרטים?אגב, אותו הורסט schulz (כאן לאזור אדם עם שום דבר בחיים) להגדיר שיא בגובה של Eakulacia. בעירום, מישהו מתקין רשומות על קפיצה בגובה, על מישהו ... שלושה מטרים, כך שאתה יודע! וחצי.

הוכנה גלוי חלום על שיתוף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה עכשיו לא רגעים שימושיים אחת לעבודה.
דירות דיסקרטיות בתל אביב

כולם יודעים מה אנשים אוזל שם כשהיא, כי פעם לומר, נסחף? או שהם שמחו להיות, קוק רובנו לבדו אומר, או לאכול מחזיק שיא שמח?

זכר Versei כזה שיא: אסיה בשם MO KA WAN מותקן רשומה בתאריך אחד תשע מאות ותשעים 5 שנה: הוא נעצר על ידי חבר של 100 שלוש עשרה ק"ג. שלח לעצמך עובדה אחת כי יותר מרנט, קארל! בטאיפיי, בירת טייוואן, חי, כפי שכולם יודעים, הזונה העתיקה ביותר בעולם. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל היא בת שמונים, וזה כמו בעבר בעסקים. יש להקצות את מה שהתברר כי להיות מעורב בעסק הזה 40, בסופו של דבר, לפני שנים, כאשר האיש שלה מת, עם מי היא גרה מ -20 שנה.

לא מספיק מי יודע מה הגיאסט הישן של העולם (שמה הוא Minko Ivasaki) הוא עכשיו תשעים ותשע רק.

זה היה כתוב את הגיבורה הראשית של הסרט "גיישה זכרונותיה" (זאת, משרד הכלכלה לא ממש אוהב את זה, גם, ובאופן כללי, הגיישות ממש קשה, בלשון המעטה, גינה את היוצר של הספר והסרט, ואמר כי הוא חרפה למקצוע שלהם, המציג אותם פשוט זונות יקר).

יפן היא ארץ של תעלומות, גייש, סאקורה ... הנטאי ומבודד, כי ישירות נרשמה, כמו בראשות, גדול באורגיה העולמית. אולי העובדה שבשני אלפים מאתיים מאתיים 50 זוגות היו מעורבים במין במקום אחד, ובאותו זמן צולמו צוות סרטים. נכון, זה לא קבוצה של חמלה, כי יש להם סקס כולם עם השותף שלהם, כך תחת ההגדרה של צד הנדנדה זה לא מתאים. נראה כי הוא שירתו תשע מאות ותשעים בחורים במשך היום, האקר של הרשומה שלו כשהיא, בסוף, שירת 600 40 6 בחורים בעוד אלפיים שנתיים E שבע מאות 50 תשע בשנת 2003. P - פרודוקטיביות! שחקן פורנו בשם ג'ון עשה גם בילה "מפגש גראופ" דומה, אבל לא בזום. הוא לקיים יחסי מין עם חמישים וחמישה גבירות ליום, לא משנה איזה מהם היה לתקופה זו של חמישה עד שש אורגזמות. במילים אחרות, מאתיים 50 מעשי מין. ללא שם: בן אדם, אתה שם בכלל? במקום מישהו קורא לעצמם מכונת המין - רק תזכור על ג'ון דזוז וחובש בביטחון העצמי שלו! זמן הכאב. במקום זאת, לתפוס את שק האשכים ולהתכונן. במאה הארבע-עשרה הבוסה, אדון המצב ניצח את לובנים, ולשים את זה במקצת, לחגוג את האירוע הזה, לחתוך את החברים מ -13 אלף איש מן הצבא הבוס. ומאוחר יותר מצווה לשים ביניהם אנדרטה, מצביע על כך בסופו של דבר שמות המתים כל כך מכאיבים מוות כואב. תַכשִׁיט. אגב על חברים.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. ביעילות לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את הרמה יעשה חברה נעימה.

הזין הקטן ביותר שנקבע על ידי הרופאים הוא סביב סנטימטר. במקום זאת, או שהשותף שלך היו חוויות על זה - רק תזכור את זה אדם שאיפגה. וחבר גדול יותר של אדם נראה 30 ארבעה סנטימטרים, באופן כללי, חמישה עשר ס"מ במעגל. ראוי לציין מה. זה היה קבוע בשנות ה -90 הראשונים. וחבר גדול יותר של אדם שחי עכשיו - אדם בשם ג'ון פלקון. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל הגודל שלו הוא בדיוק איך אנחנו רגילים לקרוא, אותו הדבר. ככל הנראה, יותר, כפי שאנו מבטאים, הטבע האנושי אינו מסוגל.

אתה גם תוהה כדי להקשיב זיכרונות ממין איתו עם הגברות שלו? לדמיין, ולא הומו או רק אוהב סקס אחורי? עניים לשותפים שלו!

גודל הדגדגן חשוב גם! גדול הוא 30 ס"מ. במקום זאת, אז זה לא ראש הדגדגן (חלק זה של זה אתה יכול לראות כך לדבר) - גודל זה של כל הדגדגן הוא 100%, כי רוב איבר זה נמצא רק בפנים, לאורך הנרתיק, אז זה רק כדי לזוז עם מידות איכרים נשים לא יכול. ואת מצטער - כמה גברים ראויים כי הם לא אדישים לארץ מן השמים. הנרתיק האנושי הענקי ביותר - הגברת בשם אנה זאפ. היא ואת בן הזוג שלה - ענקים. במילים אחרות, במשמעות המילולית של הענקים, הם, כפי שאנשים נהגו להביע, מחלה כזו. מן הנרתיק של הגברת הזאת, ילד יצא עם ראשו, שיקולו היה בערך 40 שמונה ס"מ. זה ברור מאוד, ועכשיו תארו לעצמכם איך נראו הנרתיק שלה, ואיך זה היה ארוך. ובכן, וכפי שופט, שגוי על התענוגות בסופו של דבר: שיא העולם של אוננות הוא כך לדבר תשע שעות ו 50 שמונה דקות. הוא הותקן על ידי מאשנוב סאטו, לאחר ששבר את הרשומה הקודמת שלו בתשע וחצי שעות. רק לדמיין את תירס העבודה שלו על כל חלקי הגוף המעורב בתהליך.

כך זה ממשיך. סקס הוא לא רק נחמד, זה גם כיף, ולעתים הוא מומר לספורט ושדה עבור רשומות. הכל כבר זמן רב ידוע מה יכול להיות איזה סוג של שיא לך? אז זה נשאר רק כדי לאחל כי תהליך הכנת הרשומה היה מהנה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

לא משנה מה צריך לזוג לשאוף במיטה איך אנחנו מביעים, פשוט להתקין את רשומות פורנו שלך. אל תפחד, זה הפך, להביא עושר כמו שרובנו התרגלו לקריאה, חיים סקסיים ושואפים יותר! אפילו ממה שאתה מקל על כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, תצוגות מוגבלות ולחשוב כי יש צורך במין רק כדי להמשיך. אני מנסה חדש! למד את המיניות שלך, להשתמש בתולעים למבוגרים, לצפות פורנו, לצייר משם את הרעיונות, להתגלג אפילו האמיצים ביותר, כמו הרבה דופנה, פנטזיות סקסיות. ואולי אפילו לא צריך ברזל שזה ייתן הרבה תענוג אינטימי! ובעתיד, חיי מין באיכות גבוהה באופן חיובי, לשים את זה בעדינות, ישפיעו על אמון בין שותפים לבין היחסים בכלל.

Просмотров: 128 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar