12:10
"אני רוצה לחוות את MZHM!»או גישה לרמה חדשה של מערכת יחסים

להיות השלישי בעולם המודרני כבר זמן רב לא הפרה סטריאוטיפים, ויחסים חדשים. במקביל, כמו זקן או באופן טבעי אפשרות לבעלי חיים על זכר ומספר עצום של נקבות, סוג חדש - שני בחורים וגברת. "אני רוצה לחוות את MZHM!": איך להיכנס פורמט מין חדש ללא בעיות ולקבל לבוש מקסימלי? תגלה סקירה זו!

התוכן של המאמר

1 peretominance 2 הרפיה 3 שפע של עמדות 4 דמי פסיכולוגית 5 יש משהו בוודאות .. 6 רגשות חדשים

שְׁלִיטָה

תנאי מוקדם הראשון של הרצון "אני רוצה לחוות את MZHM!"האם הצורך הטבעי של נשים לשחק תפקיד כפוף. עם צורה זו של פעילות מינית, הגברת לא פשוט לא צריך לגרור את השמיכה ולחשוב על הצעד הבא, אבל להיות רק מונע ולכנע 2 נציגים חזקים של העולם של זה.

הגברות באמת אוהבות לציית למי שהם מגוחכים, ואם שני בחורים, אז כפפות כאלה הופכות פי שניים. ואז מה ליידי נשאר - להירגע ואיך להשיג באז!

הרפיה 2

מן מכונת PT הראשון זורם 2ND - להשלים הרפיה עם 2 שותפים. ליידי לא צריכה לדאוג לשנות עמדות, עובד לשים לב ולשתף ללטף. אם סקס המפורסם, שני השותף חייב להיות מושקע בו ולעבוד כך לא הם לא אמרו שהקטר היה רק ​​הוא.

כאשר יש סקס שלישיה, אז אתה לא יכול לדאוג צד זה של השאלה היא כי שני הגברים עצמם יהיו עבור עצמם שותף מקומות מתאימים ומספקים לעצמם תשומת לב מקסימלית.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע נזרע לא מדויק לנחש כי ליווי - זה בהחלט משהו, עם בושה, נתון, מה צריך לשתוק. עכשיו מעטים יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

במקרה זה, הנערה עדיף לא להתערב, אלא להפליג במורד הזרם ולהיות עבד המין המצטיין, אשר רוצה ליצור במיטה שלהם את המספר המכריע של נציגי חזק האוכלוסייה של חצי כדור הארץ.

שפע של מיקום 3

אם סקס מתרחש יחד, אז מספר עצום של עמדות, למשל, הגברת עומדת בזרועותיו, וגבר התומך בו מאחור ולא.ד '. בפשטות ברמה הטכנית זה בלתי אפשרי. זה תלוי באוסף של גברים וגברות. לא להזכיר זה, יש עמדה קשה ברמה הטכנית - הגברת בידי אדם. שלישיה עמדה זו היא אפילו יותר קל ומרגשת יותר. לא לספור אותו, ליידי יכול לאהוב חלקים בודדים של הגוף של גבר, ואם החבר'ה הם שניים, אז נהנה פי שניים גדולים יותר.

סיפוק פסיכולוגי 4

במונחים של רגשות, כל גברת תהיה בהחלט אישית, ולכן מפל של הנאה בכל נציג מין יפה יהיה הבעלים. אבל, שבו כל הגברות מתכנסות פה אחד, אשר מן הקטגוריה: "אני רוצה שלישיה!»הם עברו לקטגוריה" כן, יש לי ניסיון MZHM!"אומלל שזה" נחמד ". כי באופן ספציפי, "לעזאזל", אסור ומניע הזנחה כלשהי של הכללים והסטריאוטיפים.

במרכז זה וורטקס סקסי, היא גברת כמו המוקד של היקום, שם רואים את אנשיה האלה, גם אם אתה שלישיה עבור גברת, קצת נותן אלמנט של אלימות ושימוש גס.

יש משהו בוודאות ... 5

זה סקרן! את הרעיון של סקס סימולטני עם יותר מ שותף אחד נקרא הנדנדה.חדירה כפולה היא אולי הנקבה המרגשת ביותר תשוקה, אשר או מתבצעת עבור החיים של נשים באמצעות מיוחד צעצועי מין ושותף מנוסה, או לא, כי הפוריטניזם והטאבו במין MZhm מעת לעת הוא עדיין בחברה שלנו.יותר דיסקרטי גבירותי מבינים כי נכון יותר זכר בשר לא יכול להיות כלום, כי הם משתוקקים לקנות סקס חדש ניסיון ולהרחיב את האופקים האינטימיים שלך בעזרת מין.גירוי סימולטני של מהלכים נרתיקיים ואחוריים, בדרך כלל הושלמה עבור אורגזמה קסומה או אפילו גל רגשות מודעים כי היא דרך הפנים הצרים האלה תנועה ללא שינוי, לא עוד 1, ו 2 אורגניזם חי.

נערות ליווי במרכז

תחושות חדשות 6

Swingers הם לעתים קרובות להיות משמעות החיים עבור שותפים רבים, אבל עבור זוגות רבים - MZHM יכול להיות רק סקרן חוויית מין שיכניסו את העסק שלהם לרמה חדשה.הדבר החשוב ביותר הוא הבחירה של שותף טוב, אשר תלויים אם תוכל להמשיך להיכנס לרמה כזו של קרבה אינטימית. זכור, המשתתפים הייחודיים נדרשים למין ייחודי, כי יש צורך למצוא כי השלישי ללא רבב בשבילך ואת הראשון שלך יהיה צריך לפגוש את זה בר. כל היבטים סבירים של נשים וזיווג העסקים אספנו אותך כאן.

ושדה הקרב ... היא הגברת המבוקשת ביותר, על החזקה של אשר כבר נלחם לפחות שניים. תמונה יפה, לא נכון?

אז מקרר, הרצון "אני רוצה לחוות את MZHM!"זה הופך להיות טבעי מאוד עבור כל גברת, ואפילו כך לא שווה את זה, כדי להתייחס כל כך, perverts.

שאיפות אישיות בישראל קל, במקרה שאתה ילדה מענגת מבלרוס. אתה יכול ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול לקבל מ 6200 $ לחודש.

אחרי הכל, הרעיון של סטייה במציאות המודרנית משתנה עם כל יום, ואת הפנים שמאחור אשר ניתן לקרוא אדם פגום, כבר מזמן נמחק. כרגע, בעדיפות של מקבל את ההנאה הגדולה ביותר לפחות!

שיטות נוספות לקבלת תענוגות ממין ללא בעיות במאמר שלנו.

Просмотров: 101 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar