21:52
איך מודלים באינטרנט מדברים בצ'אט עם זר?

הדרך לתקשר עם זרים באתר האינטרנט שונה באופן משמעותי, שכן כולם יודעים, מה שנלקח כדי להראות ביחס לרוסית גברים. איך זה לא יהיה מוזר, אבל האירופים יש עוד אחד, לשים את זה מתון, את המחסן של המוח. כ -80% מהחברים אינם מבינים הומור של נשים רוסיות, הם בדרך כלל פוגעים כמעט כל המילים וצחוק בלתי מתקבל על הדעת. אם לא ללמד את הפסיכולוגיה של זר, אז את האתר התחיל להיות נכשל!

מהו זר סקרן?

צ'אט משותף - מקום שבו נתרם האישה עם כמה מתבטאים, ציבור זכר. אולי העובדה כי מספר בן שיח הוא לפחות. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאנשים רבים מתבטאים, כולם לשים לב ולנסות, בסופו של דבר, תוך הפקדת חברים נדיבים אפשריים.

מצב רוח עליז ולא רע - כרטיס ביקור של כרטיס ביקור. זה לא אוהב מישהו עם ערימת בעיות.

כמעט כל הזרים - פטישיסטים. מישהו סוף סוף אוהב להסתכל על הגברות, השאר מגיע מן המוח ממה שאנחנו כל הזמן אומר, חזה יפה, השלישי, לשים את זה מעט, אהבה לטקס סוויטות. אוקיי, למה לא תככים המבקר? התככים חייב ליצור בזהירות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הנוכחי יכול להיות "משוך החוצה" מתוך צ'אט חינם כפי שהוא יהיה מעוניין גבר בחזית הים.

לעולם לא בא לדבר עם עצמך. אם האדם סוף סוף מתקן כמה שאלות מיוחדות, אתה צריך להגיב באופן מסתורי, להזכיר כי נושאים אלה עדיף לדון לבד. יכול להיות התלהבות עבור כמה אורחים משוחח. מישהו רוצה להדגיש את העובדה כי האינקוויזיטור יחליט על ידי "לחטט" על כמה אנשים חושבים, ערך מופחת. בכל מקרה, המודל, לשים אותו בינוני, נשאר היתרון.

מחסן של המוח הזכרון

לפני תחילת העבודה עם זרים, אתה צריך סוף סוף ללמוד את האינדיבידואליות של מחסן המוח שלהם:

  • האירופים יותר כמו רבים הם ביטויים חושניים של גברים רוסים. הם יכולים גם לחתוך את הנישואים שלהם, דברים אינטימיים עם, כמו כולם יודעים, בן הזוג, קשיים עם עובדים ו t.ד '.. בצד בצד יכול סוף סוף נראה כי הרשת האמריקאית! זה לא הרגל של פעם 1. העיקר הוא לא להכריז על ביטוי זר - לאסוף, אתה אדם. באירופה, נהוג, בינוני, לדון בקשיים, שם ונציג של מין חזק יכול להיות חלש. מודל Webcam חייב לתמוך וחרטה! אחרי הכל, ילדה טובה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הצעות לא מצטער להשיק. אם האפור אפשרי... סודות של פסטל ג ...
  • הנזינים מעריצים כמה מאיתנו כל הזמן אומר, מקצועי, כמו רבים מאיתנו, כל הזמן אומר, נשים מכוונות. הם בהשראת הסיפורים שבהם בנות לעבוד לארגון העסק שלהם, צדקה ו T.ד '.. האירופים יש לשכנע סוף סוף כי נציגי מין חלשים נקראים ללא עזרה של אחרים להחליט כי הם סוף סוף רוצים לעשות! תן גם לשירות של הצבא. הם לעולם לא ירגישו את המשפט: "אתה אישה, וזה כמה מאיתנו אומר כל הזמן את העבודה של גברים!-
  • זרים, לשים את זה בינוני, לשקול כספים. יש לבחון את האדם החזק ביותר, כך שהוא הופך ללא ברכות ותורגם את קצה. גברים אירופיים מאוד כאילו הקמת הגבול, שכן רובנו משמשים לדבר, הוצאות העריכו באתר האינטרנט של מצלמת האינטרנט.
  • אבל למרות זאת, בסופו של דבר, את דעתו של המוח של האדם, מלכתחילה, באופן כללי, משלם תשומת לב למראה של מודל Webcam. ב 2, על אלה המתבטאים, מעורר תיאבון, לכל אחד יש ארוחות משלהם!

    איך לא לדבר עם זר באתר האינטרנט

    לוקח שיחה עם אורח הצ'אט, יש צורך להיות, להראות כבוד, בסופו של דבר, לכבד כמה, בסוף, את כללי התווית. יש צורך להדגיש את העובדה כי הממשל מסתכל מקרוב כפי שאנו רגילים לדבר, הדרך של דגם מצלמת אינטרנט תקשורת. אם אתה מתנהג עם חמסקי, אתה יכול לקבל קנס או בכלל כדי להזין את הרשימה השחורה של המערכת. נערות ליווי בחיפה

    כאן, מה שאין צורך לדבר לבסוף עם זר בזמן שידור באתר האינטרנט:

  • הנושאים אסורים, המסוגלים לפגוע באדם או לפגוע בעיניו הפוליטיות והדתיות שלו;
  • לא משנה מה הביקורת נעלבת על ידי זר;
  • הדיונים על עצמם הם שיחה, כפי שהוא עומד, משעמם, המודל חייב יותר, בסופו של דבר, לבקש צ'אט אורח;
  • לא נשבע, אפילו מחצלות רוסיות;
  • אסטורסט הכספים, באופן כללי, אסור, ללא לחץ על הממברנה מהמודל אינו נדרש להיות.
  • בעיקרו של דבר, לא קשה לדבר עם זרים, אם יש לך לפחות כמה כישורים. המחסום הלשוני יכול סוף סוף להפחית את המוניטין באתר האינטרנט, ולכן עדיף לשפר את הידע בתחום האנגלית!

    Просмотров: 132 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar