15:42
איך להיות מטפל עיסוי מוצלח ספא של גברים?

בכל מקצוע, אתה יכול להצליח ולבלוך בהקשר של עובדים אחרים. תמיד יש עמיתים שיש להם דברים הרבה יותר טובים. עבודה בתערוכת עיסוי ארוטי, אתה יכול לקבל יותר פופולריות בקרב האורחים והכנסות גבוהות יותר מאשר יריב. העובדים רחוקים משכר קבוע, משום שהמשכורת של כל נערה תלויה בתדירות שבה היא בחר את האורחים, אילו שירותים נוספים יש לו ואת הדרך שבה התוכניות הבסיסיות מנוהלים.

כדי להיות משקל על החלק של הממסד לא יהיה קל לכך, יש צורך לעשות כמה מאמצים.

המראה צריך להיות עד

הופעה הגונה היא אחת התנאים העיקריים של הנערות אשר שכרו לעבוד בסלוני עיסוי ארוטי. אבל סיבים חמודים לא מספיק. הנערה צריכה להיראות היטב: עור ללא דלקת ופריחה, איפור מוכשר, תוך התמקדות במאפייני הפנים, ולא טון טון, שיער שוכב יפה, מניקור מסודר.

מעסיונות רבים לאורך זמן למזער את הכנת שינוי, מאמינים כי אדם אינו גלוי בדמדומים, הם צבועים או לא. זו טעות חמורה. במהלך הפגישה, הילדה צריכה להיראות ללא דופי האירוף בסוף רושם נחמד של ביקור בבקתה.

שונה מבנות אחרות, תצטרך לעבוד זאת. זה חייב להיות אלגנטי וקליט. המעסה לעתים קרובות יש להתקלח עם האורח, והם עובדים בבנות לחות גדול (במיוחד אם עיסוי עם קצף). איפור יכול לזרום ואת המראה החיצוני לא יהיה סקסי ומושך. כדי לשמור הרחבה או ריסים למינציה, גשר גבות לטווח ארוך, אולי קעקוע. נערות ליווי באילת

כדי להיות מורגש יותר, אתה יכול לצייר את השיער שלך ב אופנתי וצל פלטינה בלונדינית או רווי נחושת גמר. גברים תמיד מושכים בנות מקועקע. באופן כללי, אתה צריך ענבים כי יהיה להדגיש אותך בתחתית היריבים.

יש צורך לעבוד לא רק ביד, אלא גם "הפה"

כמה בנות תופסים עבודה כשגרה, בהתחשב בכך שהמשימה שלהם היא להפוך עיסוי במהירות לשלם את הלקוח החיצוני. במקביל, במהלך הפגישה, הם שותקים כמו חסידים, אשר מגיבים רק לשאלות ועופרת. זוהי הגישה הלא נכונה.

של הסף, גבר חייב להרגיש את אורח ברוך הבא במוסד זה. המעסה מחויבת לחייך, לתקשר עם הלקוח, להראות את האינטרס של אדם שלו. אתה יכול אפילו לעשות מחמאות ולדבר על משפטים מתוקים וולגריים במהלך הפגישה. כל זה תורם למצב רוח טוב של נציג המין החזק והוא מתאים לאווירה של הרפיה והרפיה.

לבנות אשר חייבים על עצמם, האורחים הולכים הרבה יותר מאשר "תומכים". גברים - יש להם גם "אוזניים של אהבה", הם מאושרים כאשר תינוקות מינית ועירום לא רק ללטף את הגוף, אלא גם את האגו של נאומים מתוקים.

גישה אישית

אי אפשר להתנהג עם כל הלקוחות באותה מידה. אנחנו רוצים מגע עדין יותר, אחרים מסתמכים על כמה אזורים ארוגניים, השלישי רוצה להתייבש במהלך עיסוי הנפט הגולמי. במהלך ההכנה של הפגישה, בעוד הלקוח מתפשט לוקח מקלחת, אתה יכול לשאול במהלך שיחה חמוד שהוא רוצה לאהוב. האיש שהוא מאבק. הרבה יותר נחמד ללכת למעסה, אשר לא רק עובד כמו על המסוע, וזכור את הצרכים והמאפיינים של כל אורח. כך נראים בנות לקוחות קבועים. גברים חשובים להרגיש מיוחדים ולכן יש צורך ללמוד לנחש ולהבין מה מייצג אחד או אחר של סקס חזק רוצה. בנות חסרות ניסיון יכולות לשאול ישירות, אין שום דבר משוגע. לקוחות יעריכו כי המעסה רוצה לעשות את העבודה שלו איכותית וכי חשוב שזה מרוצה.

כישורי שאיבה קבועים

לא מספיק כדי ללמוד את יסודות האומנות להיות מעסה טובה יותר. אתה חייב כל הזמן משאבת את כישוריך: השתתפות קורסים, לימוד טכניקות חדשות, פיתוח ידע בפועל. הגוף האנושי הוא באמת ייחודי. המשפיעים על נקודות ושונות שונות, אתה יכול לקבל תוצאות מדהימות.

גברים מגיעים לעיסוי להראות לא לחיקוי, הם צריכים הרפיה מלאה הרפיה לשרירים. הם באמת מצפים לפגישה להרגיש הרבה יותר טוב. לקוחות לא אוהבים את hilters כי הם לעקוף, ארוטי התווכח וטען שהם עסוקים. המעסים הם הרבה יותר פופולריים, אשר, מלבד החלק הארוטי של התוכנית, יכול גם לעבוד היטב עם השרירים עייפים ומרשים. נערות ליווי באילת

כדי לא לאבד ידית, עליך להתאמן כל הזמן ולנסות ללמוד את כל החידושים באזור זה. Masseuse צריך באמת עיסוי של הגוף, לדעת את הפיזיולוגיה, להחיל טכניקות שונות, בהתאם למצב של הגוף של האורח. עבור כל זה, יש צורך להשתתף בכיתות או לעסוק בחינוך עצמי. נערות ליווי באילת

אלה הם הרגעים הבסיסיים שיעזרו לכל מטפל עיסוי רגיל להצליח ומיומן בתא. התמונה הכוללת מנותקת מדברים קטנים. אם אתה נראה טוב יותר מאשר בנות אחרות, תמיד לפגוש את האורחים עם חיוך ולהקיף אותם עם טיפול וקרסור, והוא לגמרי לעשות עיסוי, אז לא יהיה עונש הלקוח. היעדרות של לפחות קישור אחד כבר ישפיע ברצינות לבקשתך. כדי להצליח במקצוע, יש צורך לפתח הבנה.

Просмотров: 99 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar