14:07
איך החשפונות צריך להתנהג אם האורח הוא אישה

באופן מפתיע, אבל נציגי מין חלש ביקר לעתים קרובות על ידי מפעלים לגברים לראות את הסטרפטיז הנשי. אגב, הבנות משאירות רקדנים עצות נדיבות מאוד, ולהתנהג הרבה יותר הגון שיכורים גברים. עם זאת, כך הכל הולך בצורה חלקה, למבקרים צריך גישה מיוחדת. המצב מתעורר לעתים קרובות כאשר הבחור בא לנפזר על יופי חשוף יחד עם המחצית השנייה שלו, כאן חשפנית כדאית להתנהג ככל האפשר, כדי לא להיות חבר בזירת הקנאה ולא לרוץ לתוך גסות מן המערבולת של הנערה.

למה נשים ללכת לגברים רצועת גברים

הסיבות אשר מין הוגן יכול לבוא סטריפטיז נקבה די הרבה:

  • במועדוני הרצועה, נשים מרגישות רגועות וביטחון, כי כל תשומת הלב של גברים מסובכת יפהפיות עירומות על הבמה. בנות רבות מעדיפות למנות פגישות או להירגע במפעלים כאלה, כי הם מובטחים להיות מוגנים מפודקאסטים של גברים.
  • אז אישה נוספת מספקת את הפנטזיות המיניות הסודיות שלה או נטיות אינטימיות לא סטנדרטיות. בחיים רגילים, היא לא יכולה לתת את הרגשות והרגשות האלה, ואת הקמפיין במועדון הרצועה מאפשר לך להירגע קצת ולהיות.
  • הנאה אסתטית. בנות ללכת להסתכל על ריקודים ארוטי כי זה יפה.
  • עבור השראה. צפייה בסטרפפריות ובתגובת הגברים, אישה מציירת מידע שימושי על העובדה שרוב מושך ומרגש נציגי מין חזק. כל הידע הזה, היא יכולה להחיל בפועל כדי להגדיל את מיומנויות הפיתוי שלהם ואת הפיתוי.
  • עבור אישור עצמי. זה אפילו יש שם - "לחימה יריבים מיתיים". אישה משווה את עצמו עם חשפנות ברירת המחדל סבור כי עדיף. עבור כמה בואו נעשה את זה משהו כמו מפגש של פסיכותרפיה.
  • עם כל מטרה של הנערה ולא הגיע לבר רצועת, זה אורח שמשלם כסף, כלומר רקדנית מחויבת לשים לב אליה.

    איך החשפונות צריכות להתנהג אם האורח בא לבדו

    גברים ונשים זקוקים לגישה שונה לחלוטין. אם נציג של מין חזק אתה צריך ללכת "stollen", הפגנת בגלוי של אהדה ופלרטטת, אז טקטיקה כזו ביחס לאורח תיכשל. בנות מראש מרגישה לא נוח על הטריטוריה של "האויב", ולכן הם לא מבקשים למשוך תשומת לב מיותרת.

    מן הצד של חשפנית לא צריך להיות שום לפלרטט. אפילו אישה והגיעה להסתכל על רקדנים החשופים, זה לא אומר שהיא לסבית. אם אתה צריך לשאול אם הגברת לא רוצה להשתמש בשירותים נוספים, אז זה שווה לעשות את זה מנוטרל וידידותי.

    סטריפטיז אלפבית:... פיפ הצג עבור חדש...

    אל תעמוד עם מגע חזותי מדי. טכניקה זו היא בלעדית לגברים. אישה יכולה להתבלבל אם מבטו של חשפנית תפס על עצמו, כי היא לא תדע איך להגיב כראוי.

    אני לא צריך להתעלם מן הגברות, זה יהיה מאוד לא מכובד. הקפד לשים לב לאישה תוך כדי עבודה במסדרון. זה יכול להיות ריקוד של שולחן, מחמאה נייטרלית או דיאלוג קטן עם השירותים שלה. אם נערה מוגדרת ליצור קשר, ולא באה רק לשבת בשקט בפינה, היא עצמה אומרת שהיא צריכה.

    נציגי רצפה חלשים ניתן גם הוזמן מ privat חשפנית או שירות אחר, ולכן לא צריך לחשוב כי הם לא יכולים להיות גישה. INGODA גבירותיי להתמכר רקדנים תה נדיב מאוד, במיוחד אם האורח הוא מעל גיל 40. עבורם, טיול לבר רצועת הוא סוד קטן והרפתקה מיוחדת, ולכן במהלך פירים מפורטים הם יופיעו במלואו. https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%9F/

    כללי ההתנהגות של רקדנים אם האורח בא עם המחצית השנייה

    זוגות גם הם ביקר לעתים קרובות על ידי רצועת ברים כדי לתת יחסים קצת חדות ופיקור. עבורם, זה סוג של הקדמה לפני הלילה הסוער. חבר'ה נוספת לוקחים בנות על סטריפטיז, כך שהם היו משוכנעים שאין שום דבר אינטימי במוסדות כאלה, אבל הכל הגון ביותר. אז גברים להפגין שלהם נבחר לרמה המקסימלית של אמון.

    בנות תופסים את הטיולים האלה בדרכים שונות. כמה לשקול את זה הרפתקה יוצאת דופן, אחרים בכלל להגיב רקדנים עירומים נייטרלי, שלישית לשבת על המחטים והם מוכנים בכל עת כדי להפוך את סצינת הבחור של קנאה. אם האורח בא עם זוג, חשפנות שווים לדבוק כמה כללים:

  • יושב אל השולחן, תמיד שווה את הראשון לרקוד בשביל הנערה, ואז לגבר. זהו סוג של ביטוי של סולידריות נקבה.
  • לפני שמציע את הבחור שירותים נוספים, כדאי לשאול היתרים מהמחצית השנייה, אחרת הילדה עשויה לחשוב כי חשפנית מתגלגלת לגבר שלה או מנסה להירגע לו כסף. אז כי אין קונפליקטים, הראשון אישה מוסברת בנימוס על ידי מדיניות המוסד, ורק אז לדבר על פריכות ושירותים אחרים.
  • לא לפלרטט בגלוי עם האורח שבא עם בן לוויה. כל הצ 'יפס שלך וטכניקות טובות יותר עבור מבקרים בודדים. במחצית השנייה יהיה בקנאות בעקבות כמה כסף הבחור שלה הולך להשקיע על חשפנית, ו, תאמין לי, היא לא תיתן לו לשאוג.
  • אל תחשוב על נגיעה בעסקת גברים, גם אם הוא הורה פרטי, אחרת זה יכול לסיים עם קרב לחתוך שיער חתיכות. אם הבחורה באה קנאה, אז כל תנועה רשלנית של חשפנית יכול להוביל לתוצאות עצובות.
  • אם אתה רואה שהזוג נתקל הולם ומתכוונים ליהנות, אז לא לאבד בבטחה להציע להם לבלות איתך או להזמין נוספים. זוהי דרך מצוינת לבדר בעבודה ולהרוויח כסף טוב, כמו אורחים כאלה הם בדרך כלל לא חתום על קצה.

    גברים אומללים עם "Cerberry" ניתן לראות בבת אחת, ולכן עדיף לא להתאים או לפעול את העגורן בזהירות. העיקר - תמיד מן הצמד לתת אישה יותר תשומת לב, אז אולי היא תשנה כעס לרחמים. עם נציגי הרצפה החלשה, אתה צריך לפעול בעדינות רבה, אז זה יהיה אפשרי כדי למנוע קונפליקטים ואפילו די טוב.

    Просмотров: 91 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar