18:52
30 חמושים ארוטיים - רשימה של סרטים הנדרשים לצפייה

יחסים מתוחים של הגיבורים המלווה סיכון קבוע לבריאות והחיים הוא לא רק מעניין, אלא גם רגיש להפליא. תככים, סודות וכמות עצומה של מכשולים בדרך אהבת הדמויות הראשיות יצטרכו לטעום אפילו את הצופה התובעני ביותר. ב הרשימה שלנו תוכלו למצוא את המיליטנטים המרגשים ביותר עם הודעה של ארוטיקה, אשר אתה יכול לראות בערב עם חצי שלך.

התוכן של המאמר

1 בחירה של 30 חמושים ארוטיים

מבחר של 30 מיליציה ארוטית

דרמה, מלודרמה, מותחן: "שגוי" (ארה"ב), Germany, France, 2002)

חיי משפחה אדוארד וקוני נראים ללא רבב. טוֹב בית, בן מועדף, חיית מחמד תוצרת בית. עם זאת, החיים מוצגים בלתי צפוי הפתעה, מול קוני עם זר חם. עכשיו האישה מעורבת רומנטיקה נלהבת שבעל לא צריך ללמוד על. אבל אדוארד הופך ידוע על תככים והוא מתחיל את החקירה שלו כדי לבצע את נקמתו.

מותחן, מלודרמה: "המלכה של לבבות" (שוודיה, דנמרק, 2019)

עבודה על ידי עורך דין מביא אן לא רק רווחים, אלא גם הכרה באחרים. האישה מתגאה בחיים מסודרים לחלוטין, אבל הכל משנה את הגעתו של גוסטב - בנו של בעלה מן הנישואים הראשונים. זוּטָר מיד פורצת תשוקה אסורה על החורגת שלו, ואנה עצמה עונה הֲדָדִיוּת. הקשר שלהם הוא מתוך הבנה של המוסר, והם חייבים להשתנות כולם מאוהבים באוהבים.

דרמה, מותחן, פשע, בלש: "בריכה" (בריטניה, צרפת, 2002)

שרה מורטון מחליטה למצוא בדידות במעון מדינה, כדי להתחיל לעבוד על רומן חדש. עם זאת, כמעט לא מתברר מקום, איך לבית יש ילדה קמטים ג'ולי. בנות הן קלילות לי כל הזמן משנה את השותפים המיניים. המצב הולך וגדל כאשר אחד הקאבלים של ג'ולי מתים בנסיבות מוזרות מאוד. עכשיו sarea כדי לגלות מי עומד מאחורי רצח זה והיכן הוא מסתיר נכון עֲבַרְיָן.

דרמה, מותחן, פשע, בלש: "סלע אישה "(שוויץ, צרפת, 2002)

לאחר חטיפה מרוהטת במיומנות של תכשיטי לורה לרתום את שותפיה ורץ. בפריז, היא בטעות פונה דומה מאוד לבחורה. לורה מוכרת חדשה מתאבדת, ו הגיבורה מחליטה לנצל את הרגע ולהיפטר הרודפים. היא נותן ילדה נהרג לעצמו ולשנות לחלוטין את אישיותו. אבל אפילו מאוחר יותר במשך כמה שנים, השותפים שהוקדשו לה להמשיך לחפש נגנבו תכשיט…

מותחן, דרמה, פשע: "שתיקת נשמה" (ארה"ב), 2005)

נקודה - ילדה חירשת ו-מטומטמת שיש קסם מיוחד. היא חי בסנדק שלו ובנותיהם שאין להם את הנשמות במחלקתם. לבטוח לחלוטין במחלה שלה, הם מתחילים לספר ילדה שקטה סודותיו המלוכלכים. עם זאת, הסוד הנורא ביותר שייך בכלל סביב אנשים.

דרמה, מלודרמה, מותחן, בלש: "פיתוי" (ארה"ב, צרפת, מקסיקו, 2001)

לואי אנטוניו ורגס - סוחר עשיר בקובה. הוא כמה זמן הוא rewritten עם אחד אמריקאי מקסים כבר להתכונן לפגישה ולנישואין המיוחלים. עם זאת, כאשר לואי רואה בפעם הראשונה אהובתו, מתברר להיות המום. במקום יופי צנוע ועדין ידידותית מופיעה אישה סלעית שיכולה לנסוע מכל אדם. מ זה מתחיל המשחק החושני שלהם שבו הוא לא ידוע מי הראשון דיסטלים על ידי הפיתוי.

מותחן, דרמה, בלש: "תשוקה" (גרמניה, צרפת, 2012)

שני עובדי החברה בהסכמה כללית החליטו לסובב רומן עם אדם אחד. שתי הבנות הן טובות בעצמם, חכם וטמפרמנט. שניהם אהבה ושונאה זה את זה. עם זאת, עימות זה הופך לחלוטין אחר, אופי, כאשר יריב אחד נעלב מאוד על ידי חבר. ולאחר מכן נעלב יופי מחליט לנקום על היריב שלו.

בלש, טרייל: "צד אפל של תשוקה" (ארה"ב, אוסטרליה, אנגליה, 2003)

פרני אייברי הוא תושב נפוץ של ניו יורק, אשר ימי השבוע משטר קפדני. הכל משתנה כאשר ליד הדלת הסמוך יש רצח אכזרי. בלש חושד פרני, שלא מונע ממנו להדק את הרומן הנלהב איתה. היחסים שלהם מלאים באסור תשוקה, וזה הופך להיות לא ידוע, מה הרגשות שלהם.

דרמה, מותחן, פשע, בלש: "רשימת אנשי קשר "(ארה"ב, 2008)

חייו של ג'ונתן מקורייה ריקים וחסרי משמעות. הדבר היחיד, מה נותן לו את הכוח לחיות על עבודה. פעם הוא פוגש כריזמטי ביטחון לבטא. חבר חדש מוביל את ג'ונתן למועדון ובאופן קיצוני שינויים החיים. עכשיו הגיבור מוקף נשים מפוארות ומכריע רגשות. אבל מנה לא כל כך חטא, כפי שנראה, והתערבותו יש התוצאות שלך על יונתן.

אימה, מותחן, דרמה, בלש, פשע: "זר אידיאלי" (ארה"ב, 2007)

מחיר קשוח - עיתונאי מוכשר זה לא נשאר אדיש אחרי מותו של חברתו. היא נלקחה לחקירה מוביל אותה לבוס סוכנות הפרסום, הריסון היל. ילדה כל הזמן משנה את התמונות שלו להתקרב לחשודו, אבל לא יודע שזה לא היחיד מוביל את הליקה שלו.

מותחן, פשע, קומדיה: "יום הולדת" (ארה"ב), בריטניה, 2001)

הדמות הראשית היא נואשת למצוא אושר אישי, כך עושה את ההחלטה "להזמין את הכלה" מרוסיה. בשדה התעופה הוא נפגש עם בן הזוג העתידי שלו - נדיה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות פסיכולוגיות. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין Esquiten, אשר ידגיש את הרמה ותאסוף חברה נעימה.

היא גסה, מסתורית ומעשנת כל הזמן. אישה צעירה אני מסכים להתחתן, אבל האווירה חימום כאשר אדם על הסף שתי אחים קשים נאדי מופיעים.

דרמה, מותחן: "מעלות המוות: אהבה, כבוד, ציית "(הולנד, אנגליה, 2013)

טום ואליסון הוא זוג פשוט ונשוא, אשר, עבור הראשון תראו, אין סודות זה מזה. כאשר הם שוב להחליט לקיים יחסי מין, ו [אהבה חוק קוטע מטורף מטורף, פורץ לתוך הבית והחלוץ על בני זוג. כאשר הם באים לעצמם, אז להתברר להיות מחובר ביד ורגליים. המכשיר שלהם עכשיו רודף מטרה אחת - לחשוף את האמת האמיתית על חיי טום ואליסון בנישואין.

מותחן, דרמה: "נערה" (דרום קוריאה, 2010)

נערה מקסימה וצנועה מסודרת בבית עשיר כשרשרת. הבעלים שלה - משפחה עם ילד. בימי השבוע הראשונים המשרתת הולכת בצורה חלקה, אבל בקרוב היא מבחינה שהבעלים מתחיל להראות אל הריבית המינית שלה. עכשיו הילדה תצטרך להחליט אם לענות על שלטים תשומת לב או לנסות להתנגד.

דרמה, מותחן, פשע: "תרזה רך" (הונגריה, ארה"ב, סרביה, 2013)

תרזה - גברת צעירה, אשר מגיל צעיר הורים מוארים. היא הועלתה בדודה קפדנית, נפתחה במחלקה שלה גיא קשה קמיל. תרזה לא מושכת את בן הזוג שהוטל על ידי הסביבה, ו לכן היא מנסה למצוא את ההזדמנות לחוות רגשות מרגשים. לְהִתְנַגֵד התאווה שלה הופך לורנטו, חבר של קמילה, שבו תרזה מתברר רומי תשוקה.

מתח, פשע, דרמה, בלש: אמנזיה (ארה"ב, גרמניה, 2003)

עלייה נוספת במשטרה במשטרה עושה ג'סיקה שפרד גאווה מאושרת ומלאה. אבל התענוג שלה יורד כשהיא מקבל משימה לחקור סדרה של רציחות מוזרות של גברים עם מי פעם אחת היו היחסים של ג'סיקה. היא מבחינה בכישלונות בזיכרון, כי זה לא זוכר את הימים בילה עם שלהם Ex-Boyfriends. הראיות נוספות מוצאות נערה, כך היא יותר ממנה מעורבות בעסקים.

מותחן, דרמה, מלודרמה: "אור אותי" (ארה"ב, 2012)

היילי סובל ממוותו של אחיו שמת בגלל מנת יתר. היא כותבת עוד אלבום מוסיקה הופך נכשל בכל החושים. כדי להציל את הקריירה שלך, היילי לוקח קבוצת מוסיקאי אנזו. בהתחלה, היחסים החדשים לגיבורה נשארת רמה עסקית, אבל בקרוב רגשותיהם לפרוץ ולפתח לילה סוער של אהבה.

מותחן, מלודרמה, דרמה: "פנמה" (סרביה), 2015)

ג'ובאן עושה יחסים ללא התחייבות לילדה. ו הכל הולך מושלם: סקס סוער, לא אחריות.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מוצלחים שרוצים להסתכל להסתכל על הפסטיבל, מטפלים ישירות מתחת לגברת בהירה. הרווחים של זה הוא די מספיק, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

עם זאת, הבחור עד מהרה מציין כי החברה שלו מתנהגת מוזר. Slogging על רשתות חברתיות מוביל יובנה למסקנה כי מאיה מובילה חיים כפולים. עינויים מיין החוצה רגשות משלו, האיש הצעיר מאבד שליטה על רגשותיו ומתחייב פעולות מתקפלות.

מותחן, דרמה: "אדום, לבן וכחול" (בריטניה, ארה"ב, 2010)

אריקה בלתי קריא ביחסי מין ושינויים כל הזמן שותפים. עם זאת, עם כל מזגו, הנערה שונאת את הרצפה הגברית בשל הפציעה שקרה לה בילדות. התנהגותה מובילה לעובדה אריקה חוטפת את החבר'ה מלה רוק מוסיקלי. הכל נעשה קשה יותר מתי האסיר מתאהב בנטיות הסדייסטיות.

דרמה: "נטלי" (ספרד, צרפת, 2003)

אישה מרהיבה ואישה עשירה של קתרין לא היו ספק בעלך ליום אחד. חשוד בן זוג בבגידה, היא מחליטה לשכור זונה בשם נטלי, כך שהיא בדקה את בעלה. נטלי נלקח באופן פעיל עבור עבודה במסווה של נערה צנועה והגונה מתחילה לפתות שום דבר חשוד להקריב ..

מותחן, דרמה: "היסטוריה של שנאה" (הודו, 2012)

קיית קרישנה עבדה כעיתונאית בעיתון ולא חשבה זאת חייה ישתנו באופן דרמטי. אבל יום אחד יש לה להפוך לזונה עלית. עכשיו המראה המרהיב של הנערה הופך את הנשק היחיד שיאפשר לה לנקום על איש עסקים Syharut עבור כל חטאיו.

דרמה, מלודרמה, מותחן: "נקודות מעל i" (בריטניה, ארה"ב, ספרד, 2003)

בחייו של כרמן היתה רומן סוער ומורכב. היא התאושש מן היחסים הקשים ופוגש barnabi. זה עם שלי אישה חדשה מוצאת שלום ושלום, ולכן ללא ספק מסכים להתחתן איתו. כמה ימים לפני החתונה קתרין פוגשת בחור בשם לוויתן ובדחף של רגשות מנשק אותו. נשיקה זו מתעוררת הגיבורה השתנתה זמן רב. דירות דיסקרטיות

מותחן, מלודרמה, פשע: "לב קר" (ארה"ב, 2001)

פסיכיאטר דייוויס לקח לעבוד עם התפר פסיכופת מסוכן. בזכות המאמצים של הרופא, המחלקה שלו היתה מסוגלת להגיע לחופש ולהתחיל את החיים מאפס. הוא מרוצה מהחברה עובד אשתו דייוויס - מקסים לינדה. הנערה מיד נופל באהבה לשעבר מטורף, לא מודע לסכנה, תלוי עליה.

דרמה, קומדיה, בלש, מותחן, פשע: "ארומה" (דרום קוריאה, 2012)

העבודה של הבלש כנראה היא להביא מחליפי מים נקיים. ענייניו מצוינות, כי לאדם יש אינטואיציה מדהימה. פעם הוא פונה אליו סו-ג'ין, אשר שואל לצלם את בן הזוג שלך במהלך בגידה. קים מפתה בלש, ו למחרת בבוקר הוא מגלה את עצמו ליד הגוף של הדייר שלו ובעלה.

מותחן, דרמה: "לב אבן" (ארה"ב, 2001)

לוס אנג'לס מנענע סדרה של הרג נורא מתרחש בלעדי בעיירות הסטודנטים. מרי חוזרת הביתה ומגלה חדר לא מוכר. הוא יפה ומקסים, ולכן האישה מרגישה אטרקציה בלתי מתפשרת לחבר מסתורי. הם קשורים רומנטיקה, עם זאת, הרציחות המתמשכות להפוך את מרי לחשוד האהוב שלהם במעורבות בפשעים.

מתח, פשע: "מפריע" (גרמניה, 2016)

איילין - טורקית ממשפחה ענייה. החלום היחיד שלה - להיות עורך דין מקצועי. לשלם על האימון שלהם, היא מחליטה לאמץ הצעה לעבוד בסוכנות ליווי. על שיחה אחת אליה יש צורך להגן על עצמם מן הלקוח המתמשך. בגלל זה, הנערה מתעלסת מאמר של הנאשמים. רק דבר אחד יכול להציל אותו מכלא - עבודה על המשטרה מבוא בחבורה של סוחר סמים.

מותחן "להיפך" (צרפת, 2000)

ללא קורת גג מנסה לשרוד איך יכול. למרות בעיות פיננסיות, הם מאושרים, אבל החיים מציגים להם "הפתעה" בלתי צפויה זר אחד פתאום עושה את האחוזה הענקית שלו באהבה, מדהים לוקסוס, אבל אותו מצמרר. בנוסף לכל הבעלים החדשים יצטרכו מצא שפה משותפת עם סוכנת הבית - אישה רעה ותוקפנית.

מותחן: "נמחק" (ארה"ב, 2016)

בלוס אנג'לס, במשך זמן מה יש פולחן נורא, קבוצה של צעירים. בקרוב שלושה מהם להיעלם בלי להשאיר עקבות, לא לא משאיר שום רמז למיקום שלהם. אירוע זה גורם לפאניקה אמיתית בין המשתתפים לשעבר בפול, והם רוצים לדעת מה קרה עמיתים לשעבר.

מותחן, בלש, מלודרמה: "המשרתת אתה "(איטליה, 2015)

אליס ומקס - הזוג המושלם שחי על החוף הים התיכון. בחיים שלהם, הכל בסדר, למעט אחד "אבל" - אליס בהחלט לא זוכר את כל העבר שלו ולא מרגיש רגשות בן זוג. אבל אישה חווה אטרקציה מוחצת על סוכנת בית פשוטה שרה שיש להם סודות משלהם.

מותחן, דרמה: "כאשר אני אהוב" (ארה"ב, 2004)

פורד - אדם בלתי צפוי שחולם במהירות להתעשר ולחיות ללא בעיות. הוא מציע ספירה עקבית tomasso לילה מדהים של אהבה עם חברתו, אשר הספירה תצטרך לשלם מאה אלף דולר. הנערה עצמה ניתנת בקלות לזר, עם זאת, המצב יוצא מלשללי של פורד תושייה.

מותחן, מלודרמה: "תיבת פנדורה" (ארה"ב, 2002)

מיה התרחשה פסיכותרפיסט מוצלח, אבל על אישי ילדה קדמית שקט. בן הזוג שלה לא שם לב לאשתו, למה היא סֵבֶל. על קבלת פנים, חולה פרנק מגיע אליה, אשר משכנע רופא לבקר במועדון לילה שנקרא "תיבת פנדורה". ב המוסד של רעב לאהבה מיה מתברר להיות מקסים מיד חדש מוכר - המפטון.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

חולים ארוטיים ניתן לייחס בבטחה לז'אנר האוניברסלי של הקולנוע. כאשר אדם מסרב באופן מוחלט לצפות melodramas או ארוטיקה, ואישה לסבול לא יכול לסבול חמושים - זה הפתרון המושלם. צפייה בסרט כזה - ערב יפה "ערב עצלן" עם בן זוג. גם אם יש פעולה קטנה ולא מלהיבות מאוד, אתה תמיד יכול לשים סרט על שתיקה ולעשות מין מפואר! אגב, 84% מהאדים טוענים כי יותר ממחצית סרטי Playd אינם מסוגלים לצפות בסופו של דבר מהפעם הראשונה בשל הגאות הפתאומית של עירור.

Просмотров: 133 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar